mickey32

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

update naar 4.04

Wanneer rolt Vodafone de nieuwste 4.04 versie uit?
248 Reacties 248
etamboer

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog geen update hier.
yves88

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook de HTC One S heeft inmiddels zijn update ontvangen 🙂
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik heb nog steeds niets :@
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ook niet
siem123

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Stevie, aangezien ik onder een social media steen leef, zou ik graag een ouderwetse brief of mail sturen. Graag ontvang ik een (email)adres.
 
Bvd Siem
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
En heel verrasend nog steeds geen update zoals wel meerdere onder ons hem nog steeds niet hebben dus twijvel toch zeer dat iemand heb al gehad heeft
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@vannelle...ik denk er ook zo over 😉
yves88

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het bewijs: http://imageshack.us/photo/my-images/854/20120915153949.png/
 
Is een foto van mijn eigen telefoon, een kwartier geleden genomen (zie datum en tijd in de afbeeldingtitel). 
Maar ik heb dus een One S, geen One X.
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Een HTC one s die de update eerder heeft als het vlaggenschip de htc one x als je hem hebt heb je mazzel maar niemand heeft de update voor de rest behalve jij?.Zou de s hem eerder hebben als de htc one x is het gewoon schandalig heel simpel gezegt.Een minder toestel at de update eerder heeft als het vlaggenschip.En nee nog steeds niets begint nu echt ergelijk te woorden.Eerst ligt het aan htc en nu ineens aan google voelt als van het kastje naar de muur gestuurd te worden..En ooit zal de update wel komen maar tegen die tijd komt jelly bean update er ook aan als die net zolang of nog langer duurt is het toestel alweer antiek bijna.Al met al kunnen we niets anders als wachten maar als dik betalende klanten vind ik dit echt niet kunnen.voor unbranded is de update er al lang met goedkeuring en voor branded wachten we nog steeds dus ligt het wel degelijk aan de providers dat het zo lang duurt anders hadden de unbranded de update ook nog niet maar die hebben ze wel al weken.Dus kan niets anders concluderen dat het aan de providers ligt en bij niemand anders dat het zooo lang duurt jammer genoeg
sinapse

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@vannelle
Stop eens met dat geklaag, je lijkt wel 12. Wederom ook grote onzin dat het "vlaggenschip" eerder hoort te zijn, misschien zijn er wel problemen omtrent de update voor de HTC One X, moet dan iedereen met een HTC One S wachten? Kom op..
 @Stevie
Waar kan ik terecht met problemen met updates? Update 4.0.4 werkt echt heerlijk op mijn HTC One S, maar als ik verbonden ben via WiFi valt hij regelmatig uit en start hij opnieuw op. Lijkt erop dat er nog iets niet lekker zit in de update bij het verbinden naar WiFi. Heb nergens last van zodra ik WiFi uitgeschakeld heb en enkel op 3G werk, maar zodra WiFi ingeschakeld is ontstaat dit probleem.
 
Iemand anders - met een HTC One S - die dit probleem ervaart?
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Heeft niets met geklaag te maken maar met hoe de feiten op tafel liggen.zoveel verschillen de toestellen op zich niet op een paar pnt na.Ik zeg gewoon hoe het is meer niet.En ja een vlaggenschip zoals htc het zelf noemt zijn niet mijn eigen worden zou dan idd eerder behoren te zijn.Ik heb niets gezegt dat ze dan zouden moeten wachten zeg alleen dat ie eerder op de one x zou horen te zijn;)
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@vannelle..mee eens
etamboer

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog niets...
yves88

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@sinapose: Hier heb ik voor alsnog geen problemen mee. Ik zal er op letten, en mocht ik iets tegenkomen dit melden.
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
sinapse
 
Staat je wifi op beste prestaties.Instellingen wifi en dan wifi menu daar kun je hem op beste wifi zetten mischien dat dit helpt.Het is erg vervelend als je wifi steeds wegvalt maar mischien dat dat helpt
Gealfir

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de update nog streeds niet . Is er een speciale methode nodig om hem binnen te krijgen ?
Franco

Stamgast
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik heb hem ook nog steeds niet duurt nu toch wel echt lang.
 
Ties

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Te lang.....er moet toch iemand zijn die precies weet wanneer de update wordt vrijgegeven???
Franco

Stamgast
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@Stevie_ Al wat meer bekent over de update??
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de strijd opgegeven....het zal allemaal wel...maar voor mij geen Vodafone meer...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic