mickey32

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

update naar 4.04

Wanneer rolt Vodafone de nieuwste 4.04 versie uit?
248 Reacties 248
Remyvh

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mooi niet dus... Zou sowieso al apart zijn als iemand met één post die net geregistreerd is een topic kan locken..
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Dan ben je zeker de enigste als het zo zou zijn wat ik sterk betwijfel
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wilde alleen dmv topic closed aangeven dat de discussie mbt 4.04 niet meer nodig is
prdoeser

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Op mijn vodafone branded toestel anders nog steeds de melding dat er geen update is.
etamboer

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij ook nog geen update beschikbaar....
Remyvh

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kun je anders eens een screenshot sturen van je versie en dergelijke, Marcusol?
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
http://db.tt/s18Z6GMw. Link dropbox firmware htc
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi allemaal,

Ik ben druk op zoek naar nieuwe informatie en data voor de update 4.0.4 voor de htc one serie.
Mijn contactpersoon is echter momenteel op vakantie. Zijn vervanger kan mij eventueel maandag of dinsdag meer informatie geven dus dat wacht ik even af.

Wat ik begrijp is dat jullie nog geen update hebben ontvangen OTA (over the air). Ik zag dat marcussol aangaf de update al te hebben, maar dan via de link die hij gepost heeft. Niet via een bericht op zijn toestel toch?

Mochten jullie in de tussentijd de update hebben gekregen of de update via marcussol zijn link hebben kunnen doen, laat mij dit dan a.u.b. even weten.

Hopelijk tot snel met goed nieuws!
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Nou ik kan kijken wat ik wil maar heb nog steeds geen update.weet dat alleen de unbranded de update al lang hebben.En ken meer mensen met een htc one x en nog niemand heeft de update gehad tot nu toe
Emile

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@Stevie, de link die marcussol postte ging over een screenshot van zijn versies van de software, geen htc update.
Lijkt me ook niet mogelijk om zomaar van internet de update te plukken zonder je telefoon te rooten. En zijn screenshot kan net zo goed van een unbranded toestel komen.
 
In elk geval heb ik nog geen over-the-air update ontvangen.
 
Ties

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Snel die 4.0.4 los laten, volgens HTC is dan mijn GPS probleem opgelost....
bakker919

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben nieuw op dit forum, maar niet om het een of ander maar het is echt belachelijk dat het zo lang moet duren vrienden van me met een branded toestel geen vodafone natuurlijk hebben de update al binnen vodafone jaagt zijn klanten echt weg op deze manier als er een update beschikbaar is geef die dan ook vrij en het is allemaal leuk het testen van zo'n update maar we hebben niet gevraagd om een branded toestel Vodafone verschuilt zich achter htc wel kinderachtig voor zo'n grote provider.

Is er al zicht op wanneer de update een keer komt nog ff een het toestel is bejaard...

Mvg randy
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Toch wel jammer dat Stevige er zonder te controleren vanuit gaat dat de bovenstaande link een update link is ???
Zo zie je maar dat de Vodafone mensen van dit forum zomaar wat zeggen!!!!!!!! ..... Als ze een klein beetje verstand van zaken zouden hebben dan zouden ze weten dat dit niet kan !!!!!!!!
By the way ....ik heb inderdaad nog geen update ontvangen.....ik was benieuwd naar de reactie van Vodafone (stevie)
Voor mij is het nu wel duidelijk dat stevie niet direct contact onderhoud met de afdeling die de updates verzorgen.......Erg jammer dit Stevige !!!!!!!
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Deze update gaat al heel erg moeizaam, maar heb in deze update http://www.htcone.nl/jelly-bean-bevestigd-voor-one-x-en-one-s/   en nog veel zwaarder hoofd in hoelang het duurd als hij er is de vodafone branded toestelen deze krijgen zal dat ook weken/maanden later zijn tegen die tijd is het toestel alweer 2 jaar oud als het tegen zit en de update net zolang op zich laat wachten als deze die we nog moeten krijgen en allang hadden moeten hebben.Mocht het zolang duren zijn we alweer aan een nieuw toestel toe.Hoop dat vodafone in de toekomst de branded toestelen echt in de prullebak gooit want dit is echt frustrerend gewoon.De update waar we nu op zitten te wachten heb ik al maanden op mijn asus transformer tablet.orgineel van aus zelf over the air update hun zijn er wel snel mee en binnenkort komt de update naar jelly bean al is daar nog geen datum voor.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi,

Ok stom dat ik de link niet heb gecontroleerd dat geef ik toe. Even in mijn defense ik zat de hele dag in een training en heb vandaag alleen via mijn telefoon alles gecontroleerd. Geen excuus maar ook geen reden om zo te reageren.

Ik doe mijn uiterste best jullie op de hoogte te houden. Ik weet waar ik het over heb na 5 jaar ervaring in de mobiele wereld.

En ik heb tuurlijk contactpersonen binnen Vodafone als Vodafoner zelf. Zoals ik aangaf mijn vaste contactpersoon van die afdeling is op vakantie. Waarom zou ik ervanuit gaan dat mensen hier liegen om een reactie uit te lokken??

Ik vind het erg jammer dat er reacties als deze moeten komen. Is niet nodig lijkt mij gezien de moeite die ik doe om jullie te helpen.

Ow en nog 1 ding het zal een autocorrect foutje zijn maar ik heet Stevie niet Stevige 😉 dat valt reuze mee haha.

Fijn weekend!
Emile

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik krijg sterk het vermoeden dat marcussol aan het trollen is. Hij begint met dat hij de update heeft en dat de topic gesloten kan worden:
"Goed nieuws , heb zojuist de update ontvangen op mijn branded One x
Topic closed"
 
Hij linkt vervolgens een screenshot waar inderdaad 4.0.4 en htc sense 4.1 in staat, maar die net zo goed kan komen van een unbranded toestel.
 
En als klap op de vuurpijl zegt hij plotseling na zijn ongepaste reactie jegens Stevie met vele uitroeptekens dat hij toch de update nog niet ontvangen heeft:
"By the way ....ik heb inderdaad nog geen update ontvangen...."
 
Wat is hier loos? Is hij hier om mensen op te jutten o.i.d.?
 
PS nog iets beter zijn laatste bericht gelezen:
"ik was benieuwd naar de reactie van Vodafone (stevie)
Voor mij is het nu wel duidelijk dat stevie niet direct contact onderhoud met de afdeling die de updates verzorgen"
Dus het was allemaal om Stevie te testen?
 
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee Vodafone is goed bezig !
Twee keer een datum noemen en nog niets......het is niet zo dat wij abonnementjes hebben van 20 euro of zo !
Vodafone pretendeerd de beste provider te zijn ???
prdoeser

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Liever een datum die onverhoopt opschuift (en waar Stevie niets aan kan doen), dan dat je niets hoort, en elke dag maar blijft proberen te updaten.
Kwaad worden heeft weinig zin op het moment, komt die update niet sneller van.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Goeiemiddag allemaal,

Ik wil even een aantal dingen duidelijk maken m.b.t. het topic over de 4.0.4. update:

1. het is een informatief topic waarin ik zo goed mogelijk probeer jullie op de hoogte te houden van wat er speelt rondom deze update
2. ik snap de frustratie, hier kan ik weinig aan doen, zoals al eerder gezegd door schelden, trollen etc. komt de update niet sneller
3. HOU HET ON TOPIC! Er worden steeds meer zaken bij betrokken, we hebben het over de update hier, het is geen discussie of Vodafone goed of slecht handelt, goede of slechte service levert etc. het gaat over een update.
4. iedereen die ongepast taalgebruik toepast, ongepaste accountnamen heeft, persoonlijk wordt naar andere forumgebruikers op een dreigende manier of enige andere zaken die in strijd zijn met de huisregels zal een waarschuwing ontvangen. Gebeurt het hierna nogmaals, dan zullen deze accounts worden geblokkeerd.

Het klinkt misschien streng, maar ik wil een clean forum opbouwen en houden. Daar zijn soms maatregelen voor nodig. Dit zal op geen enkel ander forum anders zijn.

Ik wil jullie bedanken voor je medewerking en hoop snel met goed nieuws te komen, net zo graag als dat jullie goed nieuws willen ontvangen!

Nogmaals een fijn weekend!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic