Goeiemiddag allemaal,
Ik wil even een aantal dingen duidelijk maken m.b.t. het topic over de 4.0.4. update:
1. het is een informatief topic waarin ik zo goed mogelijk probeer jullie op de hoogte te houden van wat er speelt rondom deze update
2. ik snap de frustratie, hier kan ik weinig aan doen, zoals al eerder gezegd door schelden, trollen etc. komt de update niet sneller
3. HOU HET ON TOPIC! Er worden steeds meer zaken bij betrokken, we hebben het over de update hier, het is geen discussie of Vodafone goed of slecht handelt, goede of slechte service levert etc. het gaat over een update.
4. iedereen die ongepast taalgebruik toepast, ongepaste accountnamen heeft, persoonlijk wordt naar andere forumgebruikers op een dreigende manier of enige andere zaken die in strijd zijn met de huisregels zal een waarschuwing ontvangen. Gebeurt het hierna nogmaals, dan zullen deze accounts worden geblokkeerd.
Het klinkt misschien streng, maar ik wil een clean forum opbouwen en houden. Daar zijn soms maatregelen voor nodig. Dit zal op geen enkel ander forum anders zijn.
Ik wil jullie bedanken voor je medewerking en hoop snel met goed nieuws te komen, net zo graag als dat jullie goed nieuws willen ontvangen!
Nogmaals een fijn weekend!