ik heb al 2 maanden last van dit probleem.
mijn klacht wordt steeds wel in behandeling genomen maar niet opgelost: nieuwe sim kaart, steunpunt voor in huis, het zal wel druk zijn op het net etc.
Mijn klacht gaat vooral over Google sites die niet of nauwelijks laden. (Google maps, +, inbox etc.)ook andere apps draaien slecht.
Simkaart test op snelheid (ookla speedtest) leverde trage verbinding op. Ook kruistest op mijn toestel met een Sim kaart van een Vodafone medwerker leverde geen goede resultaten (ook deze test op toestel van medewerker was tot zijn verbazing minstens zo slecht).
Mijn klacht bekend met ticketnummer 112466658 dreigt alweer te worden teruggespeeld naar mij als client. Dit lijkt mij niet gepast gelet op dec stroom klachten die ik vandaag (18/8/2015) hier lees.
Ik ben (met een ander probleem) zeer goed geholpen door Vodafone. Medewerker neemt mij als klant zeer serieus. Ik heb er dus vertrouwen in dat het weer helemaal goed gaat komen met de 4G en de snelheid weer up > 60 mbps (wat het was!) gaat worden ipv de 8 mbps nu.