murronb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bereik

Hoi. Ik heb vanmorgen mijn nummer laten wijzigen in de Vodafone winkel en ze zeiden dat ik binnen een kwartier een berichtje zou krijgen met mijn nummer. Maar ik heb dat berichtje nog steeds niet en ik heb daarbij ook geen bereik.
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Ai, dat is vervelend. Heb je de mogelijkheid om met een andere telefoon te bellen naar de klantenservice. Zij kunnen eventueel achterhalen wat het probleem is. Of je kunt het eventueel aankaarten via dec chat, Facebook of terug langs de winkel gaan.
Als je er een nieuwe simkaart bij hebt gekregen dan moet deze waarschijnlijk nog geactiveerd worden. Dit kun je ook via de bovenstaande kanalen doen maar houdt dan wel het klantnummer bij de hand en in de winkel tevens een geldig identiteitskaar. Vanuit hier kan ik helaas niet in de systemen. Als de simkaart geactiveerd is houd er rekening mee dat het proces 48 uur kan duren.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Ik heb dit topic gesloten omdat de titel van het topic te vaag is omschreven. Ook kunnen andere forumgebruikers helaas niet zien waarom het mobiele nummer nog niet is gewijzigd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic