moerman1964

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

pre-order samsung galaxy s6

Geldt de pre-order actievan accessoirepakket twv €79,- ook als je besteld via friens & family? Ik zie er daar namelijk niks over terug.

88 Reacties 88
silque

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de Galaxy S6 ge pre-ordered via Smartphoneshop.nl maar wel met een Vodafone verlening. Ik ging er vanuit dat ik dan ook de wireless charger + clearcover zou krijgen maar die zaten er helaas niet bij.
De registratiepagina kan ik niet op klikken?

Waar moet ik me nu aanmelden voor die promotie?
Fox

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hetzelfde hier silque, Ik heb een Vodafone verlenging gedaan via gsmeasy. Er stond bij de actie duidelijk dat je een clear cover en een draadloze lader kreeg bij een Vodafone abbonement. Er stonden geen voorwaarden dat dit alleen geldt bij de shop van Vodafone zelf.

Nu blijken er meer acties te zijn, zo krijgen mensen die bij de Vodafone online store een pre-order hebben gedaan ook 1GB extra en 3 euro korting per maand te krijgen. Hier heb ik helemaal geen bericht gehad ondanks dat ik 3 maart al een pre-order heb gedaan op de S6 Edge via Vodafone. Ik hoop dat ik dit nog ga krijgen, vooral omdat ik al 54 euro heb betaald zonder telefoon door mijn vroege pre-order.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Fox,

Als je bij en externe dealer en nieuw toestel met abonnement neemt kan het weleens zo zijn dat ze niet helemaal up to date zijn van de acties en kunnen zij zelf ook veranderingen hierin maken.
Fox

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het contract echter met Vodafone gesloten, aan Vodafone betaal ik ook direct 54 euro per maand zonder tussenspeler. Kan ik dan de charger en de cover nog verwachten? Bij de promotie stond duidelijk dat deze bij een Vodafone abbonement zaten in combinatie met een S6 of S6 Edge, zonder voorwaarden of restricties.
Fox

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nu is de promotie volledig weg gehaald van de promotie pagina: http://promoties.vodafonecampagnes.nl/

Ik heb een backup gemaakt van de voorwaarden waarin duidelijk staat dat ik recht heb op deze promotie:
http://i.imgur.com/Ve6W0Zo.png
http://i.imgur.com/qMv9mbv.png

Hier staat dat je bij een pre-order van een S6 / S6 Edge in combinatie met een Vodafone abonnement recht hebt op het accessoire pakket, zonder voorwaarde dat dit alleen geldt voor een pre-order bij de online Vodafone shop. Overigens is de registratie pagina nooit online gegaan ondanks dat er bij mijn pre-order stond dat deze al 7 april live zou gaan. Ik heb specifiek mijn Vodafone abonnement verlengd omdat mij deze promotie is beloofd in combinatie met een Galaxy S6 Edge. Ik blijf het raar vinden dat je als Vodafone klant zo verschillend wordt behandeld als je niet bij de Vodafone online shop zelf je abbonement afsluit, aangezien deze Vodafone klanten ook al netjes 3 euro korting p/m en 1GB extra aangeboden hebben gekregen terwijl andere klanten in de kou staan zonder enig woord over de beloofde accessoires en 3 euro korting / 1GB extra.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
wat ik je kan aan raden is even contact op te nemen met de klantenservice van vodafone die kunnen je hier meer over uitleggen hier op het forum kennen ze je er niet mee helpen denk ik
ik kreeg mij hoesje en wireless charger te gelijk geleverd met me samsung galaxy s6
succes ermee
silque

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb je al antwoord Fox? Ik heb nog steeds niks gehoord, morgen maar eens bellen naar de klantenservice.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten aangezien alle pre-orders zijn uitgeleverd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic