santabalkonia

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht!

Op 25-09 heb ik via de site een klacht ingediend. Helaas heb ik niet, zoals vermeld staat op de site, binnen 10 werkdagen een reactie ontvangen. Ook na mijn herinnering, heb ik wederom geen reactie ontvangen. Wat een top service hebben jullie zeg!
Bij deze het dringende verzoek om mijn klacht alsnog met spoed in behandeling te nemen.

Klachtnummer: 140925-001808
9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Dat is raar... Soms kan het zijn dat de afdeling het zwaarder heeft dan normaal dan kan het wat langer duren met name de reactie.

Via het forum kunnen we je helaas niet helpen, dit in verband met privégegevens. Neem contact op met de klantenservice voor en verheldering, www.vodafone.nl/support/contact/
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @santabalkonia ,
Ben eens even naar de desbetreffende afdeling gelopen, voor je.
Ik verwacht dat je vandaag een antwoord per mail krijgt.
Gr. Per
louis63

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
IK HEB OOK EEN KLACHT,IK PROBEER VIA DE SITE EEN KLACHT TE STUREN,MAAR DIT LUKT NIET!!!

ZIE HIERONDER,

Ik heb net mijn rekening gekregen en deze is 362,09 er zit toch een limiet aan dat je in het buitenland kan opmaken.Ik heb altijd ongeveer dezelfde rekening ook wanneer ik naar india ben geweest zijn mijn rekeningen niet hoger dan 120 euro.hoe kan dit?????Ik baal hier enorm van,aub kijk dit goed na want dit kan niet kloppen,(graag reactie via de mail want ik ben steeds telefonisch niet bereikbaar)
mvg l. van gerven
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Louis63,

Er zijn momenteel problemen met het invullen van formulieren via onze website. Dit is bij ons bekend en in onderzoek. Ik raad je in de tussentijd aan om contact op te nemen met onze klantenservice zodat je verder geholpen kan worden.
Diet

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op het ogenblik maak ik hetzelfde mee. Heb inmiddels opgeteld meer dan anderhalf uur in de wacht gestaan zonder vooruitgng te boeken. Heb getwitterd. Geen reactie. Heb geemailed. Geen reactie. Heb gebeld. Ik kan U niet helpen U wordt teruggebeld. Niet dus.
Ik ben jaren geleden klant geworden van Vodafone omdat de service vele malen beter was dan die van de concurrentie. Helaas is dat nu verleden tijd. Het wordt tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe provider. Slechter dan dit kan het niet. Het is droevig, intens droevig
sanderborra

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone maakt zichzelf doof voor zijn klanten:

- Klachten per email worden gewist.
- Forumitems worden gesloten
- Via Twitter wordt niet meer gereageerd.
- Telefonische klachten verzanden in vage beloften of onbereikbaarheid.

Er zijn in het verleden al veel bedrijven geweest die dachten te ontkomen aan hun fouten door ze te ontkennen.
Dat loopt gewoonlijk niet goed af (zie Blackberry, Commodore)

Zie ook:
Denial: Why Business Leaders Fail to Look Facts in the Face-and What to Do About It.(Richard S. Tedlow)
Quote:"What is different today is that the cost of denial has become so high. We are living in a less forgiving world than we once did."

Een beetje dom van mezelf, maar een moment om dat nu te doen: de algemene voorwaarden doorlezen, onderzoeken of ze geldig zijn onder Nederlands recht. Kijken wat de mogelijkheden zijn, zoals schadevergoeding eisen of contract ontbinden wegens wanprestatie.
Anonymous
Niet van toepassing
Het is in de afgelopen periode vrij druk geweest, dat klopt. Hier op het forum worden inderdaad topics gesloten als ze niet voldoen aan de regels van het forum. Zie daar ook de regels van dit board voor.
Mag ik vragen wat er speelt sanderborra (mits dit aan de regels voldoet) zijn daar de systemen bij nodig dan dien je dit echter via de klantenservice te doen (facebook, chat of telefonisch)
Vanuit hier kunnen we alleen maar adviseren en tips geven.

Ik las in je vorige bericht dat er 4 nummers geblokkeerd zijn ivm de betaling. Hiervoor dien je echt bij de afdeling collections te zijn. Dit is de enige afdeling die de blokkade kan en mag verwijderen. Ik las ook dat je een bericht had gepost via twitter. Houdt er rekening mee dat zowel bij facebook als twitter de berichten op volgorde worden beantwoord.
*moderator edit: er stond eerst gepist, nu gepost*
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is niet meer actief. Gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic