Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,311Oplossingen
  • 1,802Discussies
  • 83.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Rekening betalen Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Aan het eind van het vorige jaar ben ik gedwongen om 1 duur mobiel telefoon abonnement bij jullie af te sluiten.niet alleen bij jullie, ook bij KPN, Telfort, Tele2 en T-mobile. Dit is z...

Openbaar Alleen-lezen Opgelost

Beste heer/mevrouw, Ik wil een probleem met hybride bespreken wat met de klantenservice zal moeten. Echter, naast bellen, kan ik alleen op social media terecht als Facebook waarbij je alleen OPENBARE ...

afgesloten Alleen-lezen Onopgelost

ik heb mijn telefoon nota betaald zou 8 mei gedeblokkerd worden maar is nu nog steeds geblokkeerd maar nu blijkt dat mijn hele nr eruit ligt heb opeens geen contract meer alleen omdat jullie een nieuw...

Week in Rome geweest Alleen-lezen Opgelost

Ik ben een week in Rome geweest en daar heeft mijn telefoon (iphone6) itunes gesynchroniseerd voor 90 mb en ben ik ver over mijn dagtegoed heen gegaan... Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

gewoon genept! Alleen-lezen Onopgelost

Bij Vodafone ligt al een heel dossier van mij. Ik zal het hier kort proberen uit te leggen. Mijn abonnement heb ik in januari kunnen verlengen, wat ik ook deed en kreeg netjes mijn Samsung s5 thuis ge...

Geen service Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een vraag, ik heb vandaag mijn abbo verlengd, nu staat alles goed ook op my vodafone is mijn abbo aangepast, alleen ik heb nog steeds geen service en internet. Ik heb tevens ook van alles gepro...

Canceling contract Alleen-lezen Onopgelost

Hi to everyone! Few weeks ago I asked where I can send a letter to cancel my contract, because I'm leaving Holland. I got a quick respond with an address in Maastricht and I send a letter on the next ...

PUK-CODE Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, Ik heb mijn Samsung Galaxy Gio altijd kunnen gebruiken, maar sinds kort moet ik een PUK-Code invoeren.Ik ben deze code kwijt.Op het kaartje waar ik mijn simkaart uit heb gehaald stond ...

Blox tarief Alleen-lezen Opgelost

Zojuist een extra 400mb data blox afgesloten. Want einde van de maand en MB's op enzo, je snapt het wel.Nu lees ik dit in de voorwaarden;"De minimumduur voor het aangaan van Vodafone BloX is een volle...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen