moerman1964

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

pre-order samsung galaxy s6

Geldt de pre-order actievan accessoirepakket twv €79,- ook als je besteld via friens & family? Ik zie er daar namelijk niks over terug.

88 Reacties 88
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @moerman1964 , deze actie geldt ook bij Friends & Family ;).
janique85

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

ik heb een vraag mijn abbonemt loopt in aug af. Dus april verleng baar. Nu is mijn vraag of je de galaxy s6 dan ook al kunt pre orderen of moet wachten tot april
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Janique85,

Goed om te horen dat je je abonnement wilt verlengen! Je kunt dit inderdaad ook doen d.m.v. een pre-order voor de Samsung Galaxy S6. Houd er wel rekening mee dat de order pas ingaat zodra je toestel op voorraad is. Voor meer informatie of voor een passende aanbieding kun je contact opnemen met onze collega's via 0800-0560.
wibster

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb 3 maart een pre order gedaan voor de s6 edge 64gb. Kan ik hem dan 10 april verwachten of wordt de order pas dan verwerkt en pas later geleverd? daarnaast ben ik benieuwd of het bij beperkte beschikbaarheid nog uitmaakt of je eerder of later besteld hebt.

Mijn oude telefoon is helemaal op dus kan/wil echt niet wachten 😛 hoop dat jullie mij wat duidelijkheid kunnen geven.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! @wibster ,

Hoe eerder hoe sneller het toestel in principe zou moeten komen ;).
10 april zal deze in de winkels verschijnen in Nederland, precies op 10 april wordt altijd geprobeerd maar denk niet dat het ook 10 april wordt (want dan is het toestel pas in Nederland) dan worden de bestellingen klaargemaakt en kunnen ze worden verstuurd vanaf april 10.

Ben stiekem wel jaloers geworden, zit ik hier met me S4... :(.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @wibster
Het is inderdaad zo dat de bestellingen verwerkt worden in volgorde van binnenkomst. Zoals @SamsungExpert aangeeft doen we er alles aan om de pre-orders zo snel mogelijk de deur uit te krijgen. De datum van 10 april hebben we van Samsung doorgekregen. Fingers crossed dat er geen vertragingen optreden, zodat je asap je toestel mag ontvangen.

Moeten wachten is ook niet ons sterkste punt (he @SamsungExpert ;)) en eigenlijk ben ik stiekem ook wel een beetje jalours want het is wel een geweldig mooi toestel. Als het toestel is uitgeleverd, komt er zeker een topic waar je je bevindingen kwijt kunt over het toestel. Ben erg erg benieuwd.

Groeten, Per
wibster

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
We wachten af... 🙂
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Mwah wachten bestaat niet altijd bij mij @Per :P.
Had gelukkig al en hands on laatst dus het wachten krijgt wat meer tijd erbij ;).

Nog en paar weekjes, even doorzetten!
wibster

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik zie op de site dat de s6 edge nu staat op tijdelijk niet leverbaar ipv binnenkort verwacht... ben blij dat ik op tijd die pre order gedaan heb 😄
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Heb jij 'm alvast binnen @wibster , nu nog even afwachten na 10 april :D!
Verun

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
op de website van samsung staat "verwachte bezorgdatum 10 april" Dus fingers crossed!!

Het is op een vrijdag en ik zit dan heel ongeduldig op mn werk!! Weten jullie of het mogelijk is een 2de adres op te geven voor het geval ik niet op 1ste adres ben? werk en huis is 10 min verwijderd!
Ik zal enorm balen als het 10 april word geleverd en k ben niet thuis!!

Hmm misch thuis werken die dag...
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hey! @Verun ,

Heb je misschien al contact opgenomen met de klantenservice ;)? Misschien dat zij even en verwijzing kunnen doen in je order, dat kunnen wij helaas niet voor je doen via het forum.
Hoe eerder dit toestel wordt besteld hoe groter de kans is dat je ook echt op 10 april het toestel ontvangt (mocht er iets fout zijn gegaan bij Samsung zullen de bestellingen z.s.m worden verstuurd). Als er echt niks fout gaat gaan de eerste toestellen al op 10 april naar de eigenaren.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Verun

Het toestel kan maar op één adres worden geleverd. Mocht je niet thuis zijn dan zullen ze wel nog een tweede keer langskomen. Je krijgt wel een Track&Trace code voordat het toestel eraan komt, dus misschien kun je snel even heen en weer vanaf je werk! 😉
Verun

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
@Maartje

Dat is heel fijn, die Track&Trace! Dank je wel voor het antwoord Maartje! Zodra ik een tijdstip daarop zie ga ik heel snel naar huis!
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
ook ik heb op 2 maart de samsung galaxy s6 ge pre-order ben blij dat het bijna vrijdag is want wachten duurt lang hahaha :D:D
Anonymous
Niet van toepassing
Spannend@patjuhw,

Altijd leuk een nieuwe telefoon!
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
is idd altijd leuk een nieuwe telefoon heb nu nog de s3 dus de s6 zou een hele vooruitgang zijn al ben ik nog zeer tevreden met de s3 😄

zag net op de website dat de levertijd vanaf nu op 5 dagen staat voor de s6 32gb versie dus als het mee zit heb ik hem vrijdag 😄
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Je bent in ieder geval gestegen met 3 series ;)!
we hopen natuurlijk altijd op het beste.
wibster

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb na de order bevestiging op 2/3/15 geen bericht meer gehad over de levering van de preorder... Ik kan het op mijn Vodafone niet terug vinden dat ik de preorder gedaan heb... kan ik er gewoon op vertrouwen dat het goed komt?! 😛
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic