silque
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lid sinds januari 2013
april 2015

Community badges

Activiteit van deze gebruiker

Re: pre-order samsung galaxy s6 Onopgelost

Heb je al antwoord Fox? Ik heb nog steeds niks gehoord, morgen maar eens bellen naar de klantenservice.

Re: pre-order samsung galaxy s6 Onopgelost

Ik heb de Galaxy S6 ge pre-ordered via Smartphoneshop.nl maar wel met een Vodafone verlening. Ik ging er vanuit dat ik dan ook de wireless charger + clearcover zou krijgen maar die zaten er helaas nie...

Re: Galaxy s3 aan/uit knop extreem gevoelig Onopgelost

maar dat kan nu nog steeds.... ik hoef ook geen uitleg over normen en waarden. Ik ben benieuwd wie er nog meer ervaring heeft met dit probleem en een mogelijke oorzaak weet te benoemen.

Re: Galaxy s3 aan/uit knop extreem gevoelig Onopgelost

Nee, ik heb het toetsel al opgengemaakt en gecontroleerd. Met de knop is niets mis, ik vermoed dat het een fout op het moederbord is wat normaal gesproken onder de garantie valt.Zoals gezegd is het va...

Activiteiten Feed