moerman1964

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

pre-order samsung galaxy s6

Geldt de pre-order actievan accessoirepakket twv €79,- ook als je besteld via friens & family? Ik zie er daar namelijk niks over terug.

88 Reacties 88
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
heb vanacht om 1:27 wel degelijk de t&t nummer ontvangen dus ga er vanuit dat ik hem morgen in huis heb en ben niet de enigste lees ik net die een mail heeft ontvangen 🙂
Verun

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
AAAH Dit is echt killing!!
Na mijn pre order (al meteen op 02 maart) heb ik na de orderbevestiging helemaal niks ontvangen! Ook geen T&T mail of what so ever...
Bij de S4 had ik een weekje ervoor bericht ontvangen dat ik extra korting krijg omdat de waarde van de telf was gedaald en 1 dag voor release datum rond deze tijd..namiddag,..al een mail ontvangen dat het is verzonden....

Nu helemaal niks....ik maak me ernstige zorgen...ik Hoop iig NIET dat ik in de TEKORT lijst kom te staan., want k heb hem wel meteen besteld!

De s6 GOLD
yamo

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vandaag toch maar even gebeld naar Vodafone, volgens de medewerkster die ik sprak worden ze sowieso pas morgen verstuurd, en is er nog een verschil wat betreft mailtjes. Er was namelijk een nieuw systeem en een oud systeem. Degene op het oude systeem hebben een orderbevestiging ontvangen zonder link naar de orderstatus en degene in het nieuwe systeem wel. Ze vertelde me dat ik nog in t oude systeem zat wat wellicht ook nog gunstiger is. Erg veel wijzer ben ik er ook niet van geworden, en nu ik zie dat er mensen zijn die wel al een t en t code hebben ontvangen heb ik er helemaal niet veel vertrouwen meer in... We zullen het morgen wel merken, let's hope for the best!
yamo

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nevermind, zojuist een bevestiging gekregen dat ie morgen thuis wordt bezorgd!
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
top dat die van jou morgen ook word bezorgt ook al de t&t ontvangen:D
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
zojuist gekeken op de t&t pagina en tussen 14:00 en 16:00 word de s6 bezorgt :D:D:D
Panchito

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb net mail gekregen morgen komt die binnen jeej
StefanC

Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Ook ik heb een email ontvangen dat ie verstuurd is en morgen bezorgt wordt. Helaas geen t&t... zit de hele dag op school x_x
Ook nog geen mail gehad over die extra actie!
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
okey dat is minder dat je geen t&t heb ontvangen dit juist zo makkelijk
misschien ken je even via de chat op de vodafone site contact opnemen en dat hun via je ordernummer de t&t kunnen zien 😉
Verun

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
NAAR HUIS MOET KOMEN BALENu niet zien wanneer ik naar huis moet komen BALENu niet zien wanneer ik naar huis moet komen BALENu niet zien wanneer ik naar huis moet komen BALENu niet zien wanneer ik naar huis moet komen BALEN

Zie t wel anders.....k bel anders wel ff morgen
StefanC

Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
de t&t was automatisch toegevoegd aan m'n postNL account gelukkig! danku postNL!!!
Helaas erg ongelukkig moment op de dag, het wordt dus de hele dag thuis blijven of de levering missen. Jammer dat je de bezorging na de eerste levering wel kan aanpassen, maar ervoor niet
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
dat is idd ideaal van postnl
wat voor tijdvlak heb jij dan want bij mij is het maar 2 uurtjes dat ik thuis moet zijn
yamo

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Geen t&t ontvangen helaas, gelukkig is pa met pensioen en moeders werkt toch niet dus die koerier wordt in ieder geval vriendelijk ontvangen ook al ben ik er zelf niet! Fijn hè jongens, na al dat wachten.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
idd fijn dat het morgen eindelijk zo ver is het wachten word beloond 😄
wibster

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bij mij staat ook tussen 14 u en 16 u. Maar in mijn ervaring kan het ook eerder of later komen.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
heb ik ook wel is mee gemaakt ja maar dat was dan te laat nooit te vroeg helaas hahaha
maar goed ben vanaf 12 uur thuis dus dan mogen ze voor mij al komen hahahaha
StefanC

Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Hier zijn ze ook vaak later. Eén keer zat ik de hele dag te wachten, bleek het pakketje (dat een t&t had) in de brievenbus (zo'n losse kast buiten, niet in de deur) te zijn gegooigd. Zit je daarvoor dan extra thuis....
Anyway, de mijne zal tussen 12:00 en 14:00 komen! (:
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
dat is ook irirtant zit je de hele dag te wachten zit die gewoon al in de brievenbus hahaha
las trouwens net nog even dat mailte kwa 1gb extra maar daarin staat dat de clear cover en de draadloze lader direct met het toestel worden meegestuurd dat is helemaal geweldig hoef je hem niet via de promotie pagina van vodafone apart aan te vragen 🙂
vanmidag ook maar gelijk de draadloze lader via samsung zelf aanvragen toch handig om er 2 te hebben 🙂
StefanC

Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Bij mijn "bevestiging van levering" staat bij mij ook "Sam_S6 Edge Wireles kit", maar dan staat er bij aantal 0.
Ben benieuwd of het erbij zit of niet!

patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
ik ben ook benieuwd
de registratie pagina ervoor is nog niet live terwijl er staat dat je je vanaf 10 april ken registreren
maar ik wacht het rustig af en zie het zo wel als het pakketje er is 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic