Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,275Oplossingen
  • 1,747Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Contractovername Alleen-lezen Onopgelost

Hi Vodafone, Jammer dat jullie geen e-mailadres hebben. Ik word nu gedwongen om via dit Forum, Facebook of Twitter, waar ik beide geen gebruik van maak, contact op te nemen om geen kosten te maken. Ik...

rekening Alleen-lezen Opgelost

Mijn salaris was niet uitbetaald waardoor ik mijn telefoonrekening niet kon betalen. Deze waren geïncasseerd maar omdat ik in de min stond heeft de bank ze gestorneerd. Nu was er een groot probleem bi...

Vraag over rekening Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik richt dit topic eigenlijk direct aan het persooneel van Vodafone. In een ander topic schreef ik dat ik niet meer kon bellen en smsen, de reden hiervoor was dat er een rekening openstaat, tot...

nieuwe data bundel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,ik heb een prepaid data simkaart, die gebruik ik in een mifi mobiele router. Mijn vraag is nu of het mogelijk is om een nieuwe maandbundel te activeren wanneer de data verbruikt is binnen een ma...

Prepaid nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vanaf 23 maart mijn abonnement met nummer 0617459293 opgezegd, daarnaast wilde ik deze nummer als prepaid behouden en moest daardooor een prepaid simkaart kopen. Dat heb ik ook gedaan deze zou ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen