Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Hoi, Ik weet niet hoe ik dit op moet lossen, ik was laatst met een vriendin van mij in België, maar daar was 4G héél erg sloom, bijna onbruikbaar zelfs. Is dit normaal, of staan m'n instellingen verkeerd? Of hoe kan ik dit oplossen beste Vodafone?
Hoi Sandor Hövel Dit is natuurlijk wel heel vervelend maar ik zie uit vorige berichten dat je wel vaker met dingen aankomt over het Vodafone netwerk. Er is je toen ook al meerdere keren aangegeven dat je een Netwerk Test moet doen via Vodafone en als het dan slecht werkt, contact op moet nemen met de klantenservice van Vodafone.
Hoi Sandor Hövel Dit is natuurlijk wel heel vervelend maar ik zie uit vorige berichten dat je wel vaker met dingen aankomt over het Vodafone netwerk. Er is je toen ook al meerdere keren aangegeven dat je een Netwerk Test moet doen via Vodafone en als het dan slecht werkt, contact op moet nemen met de klantenservice van Vodafone.