Hoi Vodafone, ik heb best een groot probleem: Ik heb dinsdag m'n GALAXY
Buds wederom opgestuurd derde keer in een jaar voor reparatie, ik heb
betaald voor de express service, nooit meer wat van terugg...
Hoi,Ik heb ruim een week geleden een klacht ingediend bij Vodafone, over
een zaak waar ik absoluut niet tevreden over was. Stond in de
bevestigingsmail, binnen 5 werkdagen reactie. Maar ik heb hier no...
Hoi,Ik weet niet hoe ik dit op moet lossen, ik was laatst met een
vriendin van mij in België, maar daar was 4G héél erg sloom, bijna
onbruikbaar zelfs. Is dit normaal, of staan m'n instellingen verkee...
Hoi,Ik weet niet of het hier geplaatst mag worden, mocht het niet mogen,
verwijder hem dan maar.Ik heb bij Bol.com 28-03-19 de GALAXY Buds
aangeschaft i.c.m m'n Note9. In mei ging het rechteroortje to...
Hoi allemaal,Hoop dat jullie me hier kunnen helpen. Ik probeer bij de
Samsung klantenseevice een nieuwe oplader aan te vragen voor de Note9,
maar heb daarvoor een digitale kassabon nodig. En ik heb en...