Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,080Oplossingen
  • 1,459Discussies
  • 74.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Fraude buitenlandse telefoonnummers Alleen-lezen Opgelost

Banken kennen de mogelijkheid pasgebruik buiten europa uit te zetten. Als je pas dan buiten europa gebruikt wordt weet de bank dat het een fraudegeval is. Zou zoiets ook niet bij telefoonnummers kunne...

marius21 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Moto g6 mobile Alleen-lezen Opgelost

I have an unlocked Moto g6 mobile in e USA. Is it compatible with a vodaphone repaid sim card?

Gypsygirl door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen LG? Alleen-lezen Opgelost

Waarom voert Vodafone geen toestellen van LG meer? De G6 en G7 zijn geweldig, maar ik moet nu mijn abo. + toestel verlengen via Phone House of GSMweb?!

edenjose door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Phishing? Alleen-lezen Opgelost

Ik kreeg deze al meerdere malen. Niet reageren lijkt mij?

Het Ei door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Rekening oktober hoger Alleen-lezen Onopgelost

Aangezien mijn vorige topic zonder discussie gesloten werd.De voorwaarde om een inflatiecorrectie toe te mogen passen hoort in het contract zelf te staan en niet in het contract verwezen worden naar e...

NadineW door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen met data gebruiken Alleen-lezen Opgelost

Ik kan geen gebruik maken van mijn data

Mehmedov door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Niet gecommuniceerde garantieperiode telefoon accessoires. Alleen-lezen Opgelost

Hi,Laatst merkte ik dat de koptelefoon van mijn iPhone niet meer helemaal fijn werkte, het geluid viel soms uit bij gebruik tijdens bewegen. Vervelend, maar niet rampzalig.Toch was ik even naar de Vod...

rubendaas door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen met 4G netwerk Alleen-lezen Opgelost

Sinds afgelopen Madag geeft mijn telefoon al aan : “ geen service” , ik vraag me af hoe lang dit nog gaat duren, gezien ik wel al berichten zag op t internet dat t al opgelost zou zijn?! Kijk je echte...

Myrza04 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Status levering nieuwe toestel Alleen-lezen Opgelost

Wanneer krijg ik mijn toestel binnen jullie hebben het aan post.nl gegeven en ik krijg een bericht dat verzonden is binnen maar kan hem nergens traceren.

Henry75 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement 30% duurder, waarom? Alleen-lezen Opgelost

Deze maand (okt. '18) blijkt het mobiele tarief verhoogd te zijn met zo'n 30%.Volgens mijn informatie is hier geen aankondiging van geweest.Herkent iemand dit?

TheoK door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iphone Alleen-lezen Onopgelost

hello

daniallc door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Afzender ontvangt foutmelding email Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een paar weken ontvangt de afzender een foutmelding als deze mij een email stuurt. Maar ik ontvang de email wel. Enig idee hoe dit komt?

Betaalde sms functie uitgezet. Alleen-lezen Opgelost

Ik wou een betaalde smsje versturen naar 3040, zo n tarot lezing zeg maar, toen kreeg ik een pop up melding, van er zijn kosten aan verbonden en klikte per ongeluk op, optie deze smsdienst blokkeren o...

martina door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

IMessage wacht op activatie... Alleen-lezen Onopgelost

Sinds gister heb ik een vodafone abonnement en werkt IMessage niet meer... er staat bij dat ik moet wachten op activatie en dan verschijnt de mededeling “Fout tijdens activeren. Probeer het opnieuw” e...

Majamosa door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

inSided test topic Alleen-lezen Onopgelost

This is a test

door Niet van toepassing

Abbo bij vodafoNe Alleen-lezen Opgelost

Hoi,ik heb nu een telefoon en abbonoment bij tmobile en deze verloopt on maart pas ( mag verlengen in november ) ik wil nu graag overstappen naar jullie maar ik weet niet of mijn telefoon het vol houd...

Liesss door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

inloggen my vodafone Alleen-lezen Opgelost

Beste medewerker vodafone,My vodafone geeft een errormelding.Om te kunnen bellen heb ik zo snel mogelijk mijn pukcode nodig die ik enkel kan vinden op my vodafone.Zou u me spoedig mijn pukcode door ku...

Bellen iPhone XR werkt niet Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Even een vraagje... Ik heb de nieuwe iPhone XR gekocht, huidige simkaart met Vodafone-abonnement overgezet en alles werkt behalve bellen. Ik heb alles geprobeerd om te controleren of het aan de iP...

Huawei wil niet koppelen met Polar Alleen-lezen Onopgelost

Sinds kort in het bezit van de Huawei p20, ook gebruik ik polar maar helaas wel dit niet koppelen met elkaar of het verliest na een dag de verbinding. Hiervoor de Huawei p8 en dat leverde geen problee...

Regien door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen