Sandor Hövel
Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Lid sinds augustus 2018
december 2019

Community badges

Gekregen likes

Mijn Oplossingen

Activiteit van deze gebruiker

Re: Opgelicht GALAXY Buds Opgelost

@Sharon Nou niet echt Heb meerdere malen contact gehad met Samsung, niemand weet hoe of wat, of welke afdeling erover gaat. En zeggen heb maar lekker geduld tot je een ons weegt

Re: Opgelicht GALAXY Buds Opgelost

@Steven de reparatie is aangemeld via Samsung zelf, de reparatie is uitgevoerd door Dynafix, maar hun zeggen voor de omruiling moet ik bij Samsung zijn

Re: Note9 nieuwe oplader Opgelost

Steven wrote:Je kunt daarvoor de pakbon of orderbevestiging gebruiken Sandor HövelHier staat het toestel ook op. De pakbon kan ik eventueel opnieuw sturen. De orderbevestiging helaas niet.Het enige an...

Activiteiten Feed