Hoi @Frank den Hengst en @Energieboy
We hebben 2 soorten chats. De chat zelf en Messenger. De chat zelf start je door in te loggen in My Vodafone via de website en dan op chat te klikken. Hier krijg je gelijk een reactie.
Via de app maak je gebruik van Messenger. Messenger is geen live chat. Voordeel is dat je niet in de app hoeft te blijven om contact met ons te hebben. Hierdoor kun jij tussendoor andere dingen doen en hoef je niet te wachten en wij pakken vanzelf jouw bericht op. De berichten worden op volgorde afgehandeld en hierdoor kan het zijn, dat je langer moet wachten op een reactie. Zodra wij gereageerd hebben op jouw bericht, ontvang je hiervan een notificatie en kun je er op reageren. Uit jouw bericht haal ik dat je van deze laatste optie gebruik hebt gemaakt. Zodra je via de app Messenger opent, staat er ook Messenger bij en "stuur een bericht naar een van onze medewerkers. We sturen dan zo snel mogelijk een reactie."
Nog een voordeel is, dat bij Messenger niet de melding krijgt dat er geen medewerkers op dit moment beschikbaar zijn. Bij de chat moest je wachten op een medewerker voordat je verder kon om het bericht te typen. Dit is bij Messenger niet. Je kunt gelijk je bericht posten.
Mocht ik je ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag!