Johannes1910

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vesta *vodafone.nl IRL ?

Op 21 oktober 2019 schrijft Vesta *Vodafone.nl IRL  5.00 euro op mijn credit Mastercard af terwijl ik hier nooit toestemming voor gegeven heb of weet heb van het bestaan van deze firma? Kunt u mij mededelen wat hier de bedoeling van is? 

JW

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je toevallig ook niet je nummer opgewaardeerd of een ander nummer @Johannes1910?
Vesta verwerkt inderdaad de betalingen via onze website en My Vodafone.

We kunnen met je meekijken wanneer en voor welk nummer dit is geweest. Je mag hiervoor bellen met 0800-0094 of met 1201/1200 als je een Vodafone nummer hebt. 

@Energieboy payinfo en contentsms/contentdiensten hebben niks te maken met Vesta 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Johannes1910 
Ze, Vesta, handelen voor Vodafone de betalingen af in de app.
Zodra je betaalt, komt de betaling direct binnen bij Vodafone. 

Als je er zeker van bent dat je deze betaling niet hebt gedaan dan zou ik direct stoppen met betalingen via je rekening bij Vodafone en dat kan je doen door je af te melden via www.payinfo.nl. Je kan dan geen betalingen meer doen via je rekening van Vodafone (ook geen Netflix bv). Dus let daar wel op, als je dat echt niet wilt!

Daarna kan je een klacht indienen bij Vodafone en vragen of ze willen kijken hoe dit is gekomen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je toevallig ook niet je nummer opgewaardeerd of een ander nummer @Johannes1910?
Vesta verwerkt inderdaad de betalingen via onze website en My Vodafone.

We kunnen met je meekijken wanneer en voor welk nummer dit is geweest. Je mag hiervoor bellen met 0800-0094 of met 1201/1200 als je een Vodafone nummer hebt. 

@Energieboy payinfo en contentsms/contentdiensten hebben niks te maken met Vesta 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Oh ja, wist ik veel…. 
Het ging om een bedrag van 5,- euro en ik dacht, als het een in app aankoop is geweest en de TS heeft het niet gedaan, omdat dit verborgen zat in een banner of in een “gratis” spelletje, dan krijg je ook zoiets. Maar goed, ga het onthouden 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Nee, bij prepaid wordt dit van het tegoed afgeschreven en bij abonnementen komt dit op de factuur. Vesta heeft alleen te maken met opwaarderingen of betalen van een factuur @Energieboy 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

TOP!
Bedankt voor deze geweldig info weer…. 
Zo leren we weer een beetje bij en nu onthouden 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic