Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,235Oplossingen
  • 1,673Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Playstore aankoop betalen met Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Op mijn Android tablet wil ik de YouTube premium app installeren en betalen met Vodafone. De optie om met Vodafone te betalen staat er niet meer bij?En aantal weken geleden heb ik deze app op mijn tel...

poowoo door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Blokkade Alleen-lezen Onopgelost

Meer mensen last van een blokkade die schijnbaar niet op te lossen valt

LiekieV68 door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Internet doet het niet Alleen-lezen Opgelost

Wel op 4g. Niet thuis terwijl andere mobiele telefoons het wel doen. Opnieuw opgestart weer niets. Geeft wel aan dat hij op wifi thuis zit met een uitroepteken erachter

Mic door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

5gb extra cadeau vanwege verlengen Alleen-lezen Opgelost

Heb 10 december een smsje ontvangen dat ik 5gb extra data zou krijgen binnen 5 werkdagen En tot op heden nooit ontvangen 8

MissGold door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Koppeling Bluetooth Samsung A6 Hyaundai IX20 Alleen-lezen Opgelost

Sinds enige weken heb ik een Samsung Galaxy A6. Na enige pogingen en bezoeken aan de winkel is het koppelen gelukt. Bij de telefoon komen gewoon de gesprekken binnen via het radio kanaal, maar het gek...

Gerrit1 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Bellen via Wifi Alleen-lezen Opgelost

Ik heb bellen via Wifi ingeschakeld. Maar het werkt niet. Volgens Vodafone zou het kunnen liggen aan het modem. Dat is nu vervangen (experia box) en het modem heeft de recente update. Internet via Wif...

EdwinJag door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Verlenging abonnement Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb onlangs mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel. Ik had een kortingscode van € 120 voor het toestel. De kortingscode werd geaccepteerd, maar niet verwerkt. Ik heb 2x chat contact g...

Yessica door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Abonnement wijzigen Alleen-lezen Opgelost

Vanwege het werk zit ik 1 jaar op Curaçao waar de tarieven ontzettend hoog zijn. Ik zou graag online mijn abonnement willen wijzigen omdat bellen erg duur is. Is dit mogelijk?

Overstappen Alleen-lezen Opgelost

Ik ben overgestapt van KPN naar vodafone, nu gaat vanaf morgen mijn vodafone abonnement in (heb ik vandaag een smsje van gekregen) maar dat betekent dat de simkaart die ik nu gebruik dan niet meer wer...

KellyJ14 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone app Alleen-lezen Opgelost

Beste , na het downloaden van de app krijg ik de vraagom in te loggen.alle gegevens ingevuld hebbende, krijg ik de vraag om de bevestigingsmail te bevestigen.daarop klikkende krijg ik de vraag om de b...

Factuur per e-mail Alleen-lezen Opgelost

Is het mogelijk om de Vodafone factuur automatisch per e-mail te krijgen. Dat scheelt iedere maand weer een hoop werk met inloggen en downloaden. Ik doe dingen het liefst zo efficient mogelijk, ook di...

verlengen abonnement Alleen-lezen Opgelost

Ik kan mijn Vodafone abonnement verlengen. Heb nu start L en heb ook Ziggo dus de dataverdubbelaar naar 2 GB.Ik kan dit verlengen voor hetzelfde maandbedrag en data. Maar als je geen Ziggo hebt krijg ...

Ipholkert door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Problemen met Pie update Alleen-lezen Opgelost

Beste mensen, kunnen jullie voor iedereen duidelijk zijn wat er met pie voor Vodafone aan de hand zit. Gewoon openheid van zaken. Zullen jullie een hoop klanten blij mee maken. Gewoon een ideetje, of ...

redo2015 door Stamgast
  • 67 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 18 Likes

Rekening bij aanschaf Prepaid inclusief You Maandbundel Alleen-lezen Opgelost

Deze bestelde ik een Prepaid-kaart met maandbundel van €20.00. In de bevestigingsmail stond: “Alle bedragen in het overzicht zijn inclusief BTW. Zodra uw bestelling is verstuurd, ontvangt u per e-mail...

Problemen met het verlengen van een bestaand abo Alleen-lezen Onopgelost

Ik word helemaal ziek van Vodafone ben bezig sinds begin november om me abo te verlengen .Heb zeker 6/7 keer Chat contact gehad ook over de telefoon en mail ,maar het schijnt dat mijn abo zo vast zit ...

PredRob door Stamgast
  • 61 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 9 Likes

Ik wil de kosten zien op de specificatie, die buiten de bundel gemaakt zijn Alleen-lezen Opgelost

Op de specificatie wil ik graag zien wat de acties die buiten de bundel vallen exact kosten. Op de specificatie van dec 2018 (bij de factuur van jan 2019) worden bij alle acties € 00,00 aan kosten gen...

W.P. door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbonements diensten ongevraagd! Alleen-lezen Onopgelost

Kwam er gister Achter dat mijn vrouw zonder het te weten 17 abonnementen had , zonder enige idee hoe en wat.Ik vind dit erg schofterig dat dit zomaar kan, en wie draait er op voor de kosten......Vind ...

4G werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Wat is er aan de hand met het 4G net. Heb geen 4G maar 3G. Waarom is dit Zit in regio Amsterdam

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen