zeeuws

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen mobiel internet

Ik heb een Iphone 4 en sinds ongeveer een week geen internet op mijn telefoon als ik buitenshuis ben. Ik heb alleen internet als ik thuis ben, maar daar heb ik ook andere mogelijkheden om te internetten. Het is juist zo handig dat het op m'n telefoon ook buitenshuis kan!
Hiervoor waren er geen problemen.
Ik kan nergens terug vinden dat er een storing in de buurt zou zijn, heb recent geen instellingen gewijzigd, dus wat kan het dan zijn?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
2 Reacties 2
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
zeeuws schreef:
Ik heb een Iphone 4 en sinds ongeveer een week geen internet op mijn telefoon als ik buitenshuis ben. Ik heb alleen internet als ik thuis ben, maar daar heb ik ook andere mogelijkheden om te internetten. Het is juist zo handig dat het op m'n telefoon ook buitenshuis kan!
Hiervoor waren er geen problemen.
Ik kan nergens terug vinden dat er een storing in de buurt zou zijn, heb recent geen instellingen gewijzigd, dus wat kan het dan zijn?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Hoi Zeeuws, welkom op het forum van Vodafone. ik wens je veel plezier hier 😄 Als ik zo je bericht lees heeft het wel altijd gewekt. Ik zou toch even kijken naar de instellingen op je toestel. Klik op de link voor meer info: http://voda.fo/ne/0i89h Mocht het dat niet zijn nadat je dit hebt nagekeken dan kunnen we dit al uitsluiten. We kijken daarna verder 🙂 Laat me even wat weten.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Zeeuws,

Is het probleem inmiddels opgelost?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic