monique4494

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

SMS-geheugen samsung galaxy ace

Ik heb sinds een paar dagen een probleem met mijn samsung galaxy ace.
Ik kreeg een smsje binnen en ik kreeg de melding dat het inkomend bericht geweigerd was en dat mijn sms geheugen vol was.
Dus toen heb ik alle smsjes verwijderd, maar ik kreeg het smsje nog steeds niet binnen. 
In plaats daarvan kreeg ik weer de melding dat het inkomend bericht was geweigerd omdat mijn sms geheugen vol was.
Ik heb dit  bericht daarna bij alle inkomende berichten.
Toen ik mijn telefoon uit en terug aan zette, kreeg ik na een paar minuten de geweigerde smsjes binnen en ik dacht dat het was opgelost.
Even later kreeg ik echter weer dezelfde melding terwijl ik toch echt het sms geheugen leeg heb gemaakt. 

Kan iemand mij hiermee helpen? 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
monique4494
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
ik heb geprobeerd om bij verschillende apps de buffer leeg te maken, maar bij de meeste waren ze al leeg
Bij andere maakte het maar weinig verschil.
Heb een grotere app maar verwijderd en nu heb ik weer genoeg ruimte en kan ik ook weer smsjes ontvangen.
Bedankt voor uw hulp!

Bekijk in context

5 Reacties 5
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi monique4494,

Wat een vervelend probleem en vooral lastig euvel. Ik heb zelf ook even gezocht maar kan niet direct een oplossing vinden voor het probleem.
Zou je kunnen aangeven hoeveel geheugen nog vrij is als je kijkt via applicaties > instellingen > apps onder in je scherm zie je dan een balkje staan met je apperaat geheugen.

monique4494
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Wist niet dat dat met elkaar te maken had.
Ik heb gekeken en het van het apparaat geheugen is nog maar 18 MB vrij en 163 MB gebruikt.
Maar dit is al langer zo en heb dit probleem nog nooit eerder gehad.
Ik heb ook helemaal niet veel apps op mijn telefoon staan, dus ik vind het zowieso al raar dat er nog maar 18 MB over is.
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Probeer eens of je meer ruimte krijgt als je bijvoorbeeld de buffer leeg maakt.
Je kan deze optie terug vinden als je de app opent via de instellingen.

monique4494
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
ik heb geprobeerd om bij verschillende apps de buffer leeg te maken, maar bij de meeste waren ze al leeg
Bij andere maakte het maar weinig verschil.
Heb een grotere app maar verwijderd en nu heb ik weer genoeg ruimte en kan ik ook weer smsjes ontvangen.
Bedankt voor uw hulp!
Suzanne040

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik heb nou percies hetzelfde maar dan op galaxy gio
maar bij mij heb k echt weinig apps en ja de grootste app is facebook en Whatsapp en die ga ik niet verwijderen
maar wat moet ik dan doen want dit is nou al heel lang zo. En de smsjes die ik krijg zijn soms echt belangrijk maar ik kan zelf dus niks zien.

Groetjes Suzanne
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic