Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,238Oplossingen
  • 1,677Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Kosten van internet en wifi Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb nu mijn eerste mobiel en ik weet dus heel weinig hoe het gaat met betalen en zo. Als ik op mijn mobiel: Samsung galaxy Gio, Ga internetten op wifi bij mij thuis dan is dat gratis toch? En als i...

Rjoey96 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Galaxy Nexus+abbonement Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb op 24 januari een Samsung Galaxy Nexus + Vodafone Bel+SMS+Web-3 250 besteld, heb hem 28 januari (vandaag) ontvangen. Maar toen ik probeerde te sms'en en het werkte niet. En toen ik keek naar he...

xhybridox door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

blox opgemaakt, nu gelijk nieuwe aanzetten? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik kreeg net een smsje van Vodafone dat ik mijn blox op had gemaakt. en tot de vervaldatum 15 cent per mb moet gaan betalen. hier heb ik natuurlijk helemaal geen zin in. als ik nu weer opwaardee...

Internet instellen op Samsung Galaxy S2 Alleen-lezen Onopgelost

Beste, hoe kan ik het beste mijn internet op de Samsung Galaxy S2 instellen?Ik heb thuis een draadloos internet.Maar als ik niet thuis ben wil ik ook op internet kunnen, maar dan zo min mogelijk data ...

Bernhard door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen Navigatie stemweergave via bluetooth ? Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, mijn GS II doet het met bellen en inkomende gesprekken prima op de bluetooth carkit,maar met de Navigatie gebruiken word de stem van de Navigatie niet doorgegeven aan de Carkit ?Voorheen met de N...

rs281168 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Downbar plots verandert. Alleen-lezen Onopgelost

Telefoon: Samsung Galaxy SIOS: Android 2.3.3 Ik weet niet goed hoe ik het probleem uit moet leggen, en ik weet ook niet of hetgene waar het probleem ligt ook echt de downbar is.Dit is mijn probleem: I...

Waarom kan ik niet op internet, als ik gewoon wifi heb ? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik had een vraagjeWaarom kan ik niet op internet, als ik gewoon wifi heb ?Ik heb een BB Curve 8520Zonder abbonement, of blox.Is het voor mij ook mogelijk om gebruik te maken van internet ?Want a...

jurne door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ongeidentificeerde abonnementshouder/bezet Alleen-lezen Opgelost

Ik ben al weken bezig met het ' ongeidentificeerde abonnementshouder-probleem'.BB Toestel kan niet bellen/sms' en. Kan wel bellen naar 1200 en 1233.Oorzaak blijkt een conflict in het netwerk van Vodaf...

paul0704 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

geen gehoor Alleen-lezen Onopgelost

Beste medewerken,Ik heb nu een aantal weken de Iphone 4S en heb een behoorlijk storend probleem.Wanneer ik bel of gebeld word heb ik in 80% van de gevallen de eerste 10 a 15 seconde geen gehoor en kan...

SOS signaal? Blackberry Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 2 dagen, heb ik heel vaak het SOS signaal.. amper bereik.. heel soms weer ff internet terug? dan weer weg... is er een storing ofzo? ik heb gewoon een 2 jarig abbonement nooit wat veranderd ofzo...

Jaimy1987 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Missing "International Assist" on iOs5? Alleen-lezen Onopgelost

Hi, I have an iPhone 4s with iOs5 and I'm trying to find out how to activate 'International Assist" as an option under Settings/Phone Apple have advised that the only reason it will not show as an opt...

ladyleon door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Re: uitvallen telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Probeer hem eens zonder SD-kaart te gebruiken als eerste test.Daarnaast kan je natuurlijk altijd eens een back-up van de Ace maken (met Samsung KIES) en daarna het toestel terug zetten naar fabrieksin...

Martin door Expert
  • 725 Topics
  • 61 Oplossingen
  • 97 Likes

Geen internet 3G Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Op mijn iPhone 4s heb ik volledig bereik met het 3G logo erachter maar geen verbinding met Internet. Safari kan geen websites openen en apps zoals whatsapp, wordfeud etc doen het niet.Naast mij...

Rdv1210 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Unlock bb curve 8520 prepaid Alleen-lezen Opgelost

Ik heb de bb nu ruim een jaar en wil hem nu simlockvrij maken via het het webform. Als ik de IMEI intik, krijg ik de boodschap dat de IMEI onbekend is??? Ik heb deze gecheckt met *#06# , binnenzijde t...

BB bold 9900 1e rij pictogram foetsie? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Heb nu ongeveer de nieuwe bold 9900. Heel fijn ding en ben er erg tevreden mee.Alleen nu kom ik mijn eerste probleem al tegenmoet, mijn eerste pictogram rij is verdwenen?Bij de bold 9780 kon ik...

Hydrocare door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry 8520 Whatsapp probleem + slechte batterij Alleen-lezen Onopgelost

hoi!Ik heb sinds drie weken een nieuwe bb curve 8520En ik heb nummerbehoud aangevraagd en vandaag is eindelijk m'n nummer over gezet!Alleen internet doet het niet meer (ik kan niet meer naar websites ...

Maxime door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nummer-behoud na meer dan 1 week nog niks ontvangen.. Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone Helpers, Omdat ik vaak goeie dingen heb gehoord over Vodafone, en ik veel problemen had met mijn ander Provider (T-Mobile)..Ben ik naar Vodafone overgestapt. Alles doet het naar behoren...

Berkani92 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Foutmelding tegoed Alleen-lezen Opgelost

Hoi, Ik ben sinds gister klant van Vodafone. Heb een smsje gehad dat mijn nummerbehoud is gelukt etc. Echter, als ik inlog dan krijg ik een foutmelding waarin staat dat het tegoed niet beschikbaar is....

Blackberry Blox in het buitenland? Alleen-lezen Onopgelost

Is het mogelijk om met de BB Blox in het buitenland te internetten? Mvg Jean

oea2012 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen