@Quanix82 Ik ben even voor je aan de slag gegaan. Jouw situatie was vergelijkbaar met die van @MarcoM. Het enige verschil is dat jouw abonnement wel op de juiste wijze is omgezet, omdat je hebt verlengt tegenover de oude voorwaarden. Ik heb jouw abonnement nu aangepast naar de variant met 5G. Je gaat een factuur krijgen tot vandaag voor je oude abonnement. De volgende factuur loopt vanaf het overzetten tot het einde van de maand erna. De factuur daarna gaat weer over 1 maand lopen.
Je mag zometeen als eerste je telefoon opnieuw opstarten. Hierdoor komt er een nieuwe aanmelding op het netwerk.
@hanplo Bij jou is het weer een heel ander verhaal. Er is bij jou sprake van een stuck order. Simpelgezegd houdt dat in dat er in het systeem bij jou het één en ander is vastgelopen bij de verlenging. Hierdoor heb je geen toegang tot 5G. Ik en een andere collega konden dit helaas zelf niet oplossen, waardoor ik hiervoor een onderzoek heb aangemaakt. Dit wordt in het algemeen binnen 10 tot 15 werkdagen opgepakt. Uitzonderingen daar gelaten. Zodra het is opgelost, mag je het toestel opnieuw opstarten, indien geen 5G, let me know!