Marleen Vijfvin

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Factuur Juni 2020

** Bericht op verzoek klant verwijderd door moderator**

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Marleen Vijfvinkel 
Je relatienummer van Vodafone is niet meer zichtbaar, want deze is verwijderd bij het verwijderen van je bericht. Zoals @Energieboy al aangeeft is je naam nog wel zichtbaar, omdat dit je gebruikersnaam ook is voor de Vodafone Community. Als je wilt kan ik de gebruikersnaam voor je aanpassen (het wachtwoord blijft hierbij ongewijzigd). Laat het ons maar weten.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Marleen Vijfvinkel 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het spijt me te moeten zeggen maar het is bij Vodafone niet mogelijk om achteraf op die manier je data kosten te verlagen. Je kan alleen vooruit een BloX aankopen en daar gebruik van maken. Een volgende keer goed opletten en als het goed is krijg je ook een sms als je data bijna op is. 

Er is dus geen manier om de kosten nu daarmee te verlagen. Als je het niet kan betalen, vraag dan een betalingsregeling aan. Meer info, zie deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/betalingsregeling.shtml

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Marleen Vijfvinkel . Welkom hier. 

Oei. Een internetstoring is op zichzelf al niet leuk en dan zo'n rekening voorgeschoteld krijgen natuurlijk nog minder :-(. Bij wie/welke provider had je deze storing? Wellicht dat ze hierin nog iets voor je kunnen betekenen (als het Ziggo is, kan ik zelf even voor je kijken). 
Een blox achteraf is helaas niet mogelijk, zoals hier al gezegd wordt. Dat is echt iets waar je pro-actief iets mee had moeten doen voor je zo ver buiten je bundel ging. Voor een volgende keer weet je dat dan in elk geval :-). 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Marleen Vijfvinkel 
Ik kan niets aanpassen in je bericht (kan je ook geen PM terug sturen want je volgt mij niet). Maar ik heb het wel voor je doorgeven aan Vodafone en die zullen actie ondernemen en je gegevens verwijderen. Dus het komt goed!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Marleen Vijfvinkel 

Ik kreeg van @Energieboy een seintje dat jij hem een privé berichtje had gestuurd. Ik begrijp daaruit dat je graag wilt dat we gegevens verwijderen. Het relatienummer heb ik uit privacy verwijderd. Is dit voldoende of wil je dat ik je gehele bericht verwijder? Ik hoor het graag van je. 

Marleen Vijfvin
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Graag het hele bericht, alvast hartelijk dank voor de moeite

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Geregeld hoor @Marleen Vijfvinkel 

Marleen Vijfvin
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel 🙂

 

Marleen Vijfvin
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

helaas nog wel te zien op internet als je mijn naam intoetst onder marleen vijfvinkel

is daar nog iets aan te doen ? . het gaat er namelijk om dat ik niet wil dat mijn naam te zien is op internet

met mijn relatienummer bij Vodaphone...

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dan zal Vodafone je naam van de Community moeten wijzigen.
Als je hier even aangeeft hoe je wilt heten op de community, dan kunnen ze dat voor je aanpassen en ben je op naam niet meer te vinden 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Marleen Vijfvinkel 
Je relatienummer van Vodafone is niet meer zichtbaar, want deze is verwijderd bij het verwijderen van je bericht. Zoals @Energieboy al aangeeft is je naam nog wel zichtbaar, omdat dit je gebruikersnaam ook is voor de Vodafone Community. Als je wilt kan ik de gebruikersnaam voor je aanpassen (het wachtwoord blijft hierbij ongewijzigd). Laat het ons maar weten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic