Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,207Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Data werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

De gratis data van 13 en 14 april werkt niet bij mij? Kan ik hier iets aan doen

Yecika door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan niet inloggen in My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,Ik heb net Amy Vodafone op een nieuwe telefoon gezet en nu weet ik mijn wachtwoord niet meer. Geen probleem ik krijg netjes een mail om mijn wachtwoord te resetten maar de link brengt m...

Kef door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

3 multi SIM op 1 abonnement/telefoonnummer? Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik heb op dit moment een multi sim met 2 sim kaarten voor hetzelfde telefoonnummer. Kan ik deze uibreiden naar 3 en/of 4 simkaarten voor hetzelfde nummer?

Marty2 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

GALAXY BUDS - NOTE9 Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Ik heb een vraag.Ik heb recent in een webwinkel de Kanariegele GALAXY Buds gekocht.Maar bij mij, ook als ie niet geconnect was op een ander aplaraat, dat ie hem soms wwer moet bijwerken op de Wear...

Abonnement sloom Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Mijn 4G is laatste tijd vrij traag, hij geeft 4G+ aan, maar dan is de internetsnelheid laag. En bellen wordt soms ook verbroken random. Wat kan ik doen?

5 euro korting Vodafone ziggo Alleen-lezen Opgelost

Ik zag dat ik recht heb. Op 5 euro korting op mijn Vodafone abonnement.Ik heb ook een ziggo. Abonnement.Wat moet ik hiervoor invullen/doen? M.v.g. Werner Rijpma

Enorm prijsverschil Alleen-lezen Opgelost

Al 15 jaar ben ik een trouwe klant bij Vodafone, en nooit problemen gehad. Nu mag ik sinds gisteren weer verlengen, maar viel zowat van mijn stoel toen ik de prijsverschillen zag met T-Mobile. Zelfde ...

Remo door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Na weken nog steeds geen verbinding Alleen-lezen Opgelost

Hoe kan het dat we na weken wachten nog steeds niet het nummer wat overgezet moet worden van telfort kunnen gaan gebruiken.Al meerdere keren een uur of langer aan de helpdesk telefoon gehangen en de e...

SMS hackers Alleen-lezen Onopgelost

Ik werd ge sms't via het vodafone nummer maar ik denk dat het een hacker is

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Gebruikt Vodafone in de naam !!TopicGeplaatst door: Carla Vodafone

Energieboy door Super Expert
  • 9276 Topics
  • 2939 Oplossingen
  • 2047 Likes

HTC desire s start niet meer op Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een HTC desire S toestel en hij wil niet meer opstarten de accu is vol en het oranje lampje brand als ik de lader er op heb. heb al geprobeerd de power en volume knop te drukken maar niks helpt...

rogerke door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gratis JBL speaker bij Samsung Galaxy S9 plus Alleen-lezen Opgelost

Onlangs een nieuw abo afgesloten bij Vodafone icm met een Samsung Galaxy S9 plus. Hierbij zou ik een gratis JBL speaker ontvangen Deze moest ik aanvragen via een apart formulier.Echter nu kan ik dit f...

Sander21 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gesprek Huawei p20lite Alleen-lezen Onopgelost

Tijdens telefoongesprek valt geluid uit Zei horen mij wel maar ik de ander niet Ineens doet mobiel weer gewoon en soms gebeurt het nog eens in zelfde gesprek Wie weet hier een oplossing voor

Voicemail Alleen-lezen Onopgelost

Ben te einde raad ....Nergens kom ik verder, niet via de telefoon en niet via de site.Krijg mijn voicemail niet meer ingesteld ... blijkbaar is dat sinds enige tijd afgesloten.12331 werkt niet, 1233 w...

Bear_58 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dubbeldata kan niet! Alleen-lezen Opgelost

Op mijn adres kan ik geen klant worden van ziggo dus kan ik ook geen dubbel data krijgen ik voel mijn benadeeld ik zou graag tegen klein vergoeding ook dubbel data wil is wel zo eerlijk

Gerie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

wanneer wijzigd mijn nr? Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Op 25 januari heb ik mijn abonnement wederom verlengd, een nieuwe telefoon uitgezocht en een nieuw nummer aangevraagd bij een medewerker in de winkel. Echter vind ik die aanvraag nergerns over h...

Te woord staan Alleen-lezen Opgelost

Waarom kan ik jullie niet bellen. Heb vragen over een betaling maar nergens staat een nummer niemand kan mij te woord staan. Alleen dit forum is er, erg irritant.

Cyntjeeh door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

MB's doneren, zelf MB's invullen Alleen-lezen Opgelost

Aan het einde van de maand houd ik vaak een paar GB over. Die doneer ik met liefde aan het Leger des Heils. Alleen moet dit in stukjes van 50 MB. Dan moet je wel heel vaak deze handeling uitvoeren. Da...

Geen geluid meer Alleen-lezen Opgelost

Mijn telefoon is vanmorgen in de wc gevallen en heb ik er meteen uit gehaald. De hele dag laten drogen en er was gelukkig niks aan de hand. Net speelde ik een spelletje en in eens viel het geluid weg ...

Ineke25 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netwerkdekking Alleen-lezen Onopgelost

Ik verblijf op ******* Zeewolde. Tot afgelopen zondag kon ik hier normaal bellen met Vodafone. Sinds gisteren heb ik echter geen verbinding meer met het Vodafone netwerk.Mijn vraag:Wat is er aan de ha...

BertG door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen