Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,268Oplossingen
  • 1,733Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

in-app betalen android Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik vroeg me af hoe kan ik betalingen doen voor apps en games via mijn vodafone?ik heb alle opties geprobeerd maar niet gelukt.ik kan hem niet vinden in mijn google play app.Help me alstublieft.M...

Blox EU extra data Alleen-lezen Opgelost

Sinds een tijdje hebben wij een Red Together abonnement. Nu kwamen wij er achter dat we elke maand betalen voor extra data eu. Vreemd, want we hebben samen 160 Gb…..Op de nota staat het zelfs meerdere...

Wanneer nu eindelijk eens onbeperkt internet Alleen-lezen Opgelost

Hallo Vodafone, Wanneer komen jullie nou eindelijk eens met een onbeperkt internet abonnement zoals jullie concurrent nu inmiddels al meer dan een jaar heeft? Kom op zeg het is 2019 inmiddels. Ik ben ...

ik heb per ongelijk 66GB aan data gebruikt Alleen-lezen Opgelost

Ik had zowel wifi als mobiele data aanstaan tijdens ik netflix zat te kijken, normaal gesproken heeft wifi altojd prioriteit maar ik had niet door dat mijn wifi er uit lag, ook kanik normaliter niet m...

Geen 4G internet na omzetten nieuw abonnement Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,Na het omzetten van een oud scherp abonnement zonder data naar Start M met data werkt helaas 4G niet. Ligt niet aan het toestel want de simkaart van iemand anders met ook Vodafone werkt...

Apple Music gezin Alleen-lezen Opgelost

Waarom kan ik geen Apple Music gezin abonnement aanschaffen via Vodafone?

PAS OP! SCAM NETSMART ARMY9 SMS Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Allemaal, Als eerste Vodafone bedankt voor de hulp in het aanpassen en opzeggen van deze dienst en het vergoeden van de kosten. Wat is er gebeurd?Mijn zoon kwam gisteren in paniek naar mij toe dat...

Levertijd Bestelling iPhone XS Alleen-lezen Opgelost

Afgelopen donderdag heb ik telefonisch een bestelling gedaan van een iPhone XS (Bestelnummer: 306664151). Ik werd super goed geholpen en kreeg vrijwel direct na afloop een mailtje dat ik het toestel i...

klacht ingediend, nooit reactie Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Ik heb ruim een week geleden een klacht ingediend bij Vodafone, over een zaak waar ik absoluut niet tevreden over was. Stond in de bevestigingsmail, binnen 5 werkdagen reactie. Maar ik heb hier no...

reparatie Alleen-lezen Opgelost

Hi! Wich is the telephone numer where i can call for the unique code if i want to bring my phone in service for reparation? Thank you

Geen netwerkverbinding iPhone 11Pro Alleen-lezen Opgelost

Ongeveer een maand geleden heb ik een iPhone 11 Pro aangeschaft bij Vodafone. Sinds ongeveer 1,5 a 2 weken heb ik al geen bereik meer in mijn omgeving met mijn iPhone (Omgeving Haarlemmermeer). Hierdo...

geen communicatie bij lange levertijden(2) Alleen-lezen Onopgelost

Sharon, wil je het eerste topic open laten todat het is opgelost. Een topic sluiten zonder oplossing lijkt me niet goed, Sherkan heeft wel een bericht gestuurd, maar ik kan hem niet antwoorden en heb ...

maximum aantal diensten Alleen-lezen Opgelost

Hoi ik wil een nieuwe internet bundel aansluiten voor mijn prepaid maar nu krijg ik een berichtje dat ik aan het maximum aantal diensten zit. En nu ben ik eigenlijk best wel fucked. Want ik heb vooraf...

Abonnement omzetten bij verlengen Alleen-lezen Opgelost

Als ik een abonnement moet verlengen en ik zet het om naar een ander abonnement bijv red naar red pro. Hoe zit het dan met de abonnementskosten van het oude abonnement die je vooruit betaalt. Betaal j...

google telefoon vergrendeling opheffen Alleen-lezen Opgelost

Mijn vrouw was haar telefoon verloren. Hierop heb ik in Google haar telefoon vergrendeld. Nu de telefoon terug is wil ik de vergrendeling weer opheffen zodat ze weer kan bellen en gebeld worden.Nou da...

Hoe kan ik mijn blokkade opheffen Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, Ik heb een blokkade op mijn nummer omdat mijn rekening te hoog is. Hoe kan ik dat laten deblokkeren.

Case *** Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben op 16-10-2019 met nummerbehoud overgestapt van Tele2 naar Vodafone, Vanaf 16-10-2019 ben ik telefonisch niet meer bereikbaar. Na alle test-cases met de helpdesk doorlopen te hebben blijkt er ee...

De vernieuwde Vodafone Wallet Alleen-lezen Opgelost

We hebben PayPalVisa kaart of MasterCard2. KlantenkaartenNooit meer op pad met een dikke portemonnee of je klantenkaarten vergeten als je in de winkel staat. Open Vodafone Wallet en klik op de klanten...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen