Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,207Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

iPhone 6, 16 gb Alleen-lezen Onopgelost

Halloeen vraag, ik heb al een iPhone se maar heb een iPhone 6 verkocht en alles deed het prima. Nu zegt de koper dat de luidspreker het niet doet, wel als je een koptelefoon gebruikt maar zonder niet....

Pakbon/aankoopbon opvragen van S8 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een S8 gekocht via Marktplaats en inmiddeld binnen. Super telefoon! Echter, de koper zou mij een bon sturen, omdat de telefoon bij Vodafone gekocht is, maar tot op heden nog niet gekrege...

Mwestri door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opwaarderen van OV kaart Alleen-lezen Onopgelost

Ik wilde net in de Wallet mijn OV kaart zetten. Opzich prima, maar dat ik bezig was kwamen er een aantal vragen naar boven. Is mijn bestaande OV kaart niet hetzelfde als de OV kaart in de Wallet? Moet...

Tonie72 door Gedreven Ontdekker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Nog geen nieuwe simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Op 27-7 ben ik overgestapt van Ziggo naar Vodafone. Ik zou binnen de twee werkdagen een nieuwe simkaart ontvangen. Buiten de bevestigingsmateriaal van deze overstap heb ik nog niets ontvangen. Ik heb ...

Minab door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Hello, I have been trying to get my card activated by the card i bought from the online but could not. Even wanneer ik de rekening heb gekregen om de betaling te verzekeren. I tried to call at your ph...

Rahaf door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Pincode voicemail Alleen-lezen Onopgelost

Hi, ik zit in Frankrijk en wil mijn pincode voor mijn voicemail opvragen. Dit lukt me niet. anneer ik de supportdesk bel moet ik mijn telnr invoeren met een #. Het systeem geeft telkens aan dat de inv...

overstappen naar vodafone en ziggo Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, In verband met een verhuizing hebben wij het ziggo abbonement moeten opzeggen.Bedoeling is dat deze natuurlijk weer terug komt in de nieuwe woning, 1 november 2017. Nu mag ik per 14 november weer...

Annamarie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Data in het buitenland niet in de bundel? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb in de MyVodafone app gekeken via mijn telefoon en opgezocht wat de kosten zijn voor bellen en internet in Kroatië.Hier stond dat ik mijn bundel voor zowel bellen, als mobiel internet ook in Kro...

loes1981 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

bellen en internetten in brazilië Alleen-lezen Onopgelost

ik ben brazilë met een abonement waarbij standaard de extra blox brailië aan staat. Toch kan ik na een paar dagen niet meer internetten. Hoe kan dit?

Valentijnsdag Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/cf3nn Valentijnsdag, de dag van de liefde De dag waarop (toekomstige) geliefden elkaar de liefde verklaren en een beroep doen op de zoon van Venus, de godin van de liefde: Cupido! Wi...

Serkan B door Oud Vodafone Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

Prepaid nummer verlopen HEEEEELP! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo lotgenoten, Tot mijn grote verdriet ben ik er gisteren achter gekomen dat mijn prepaid 06 nummer niet meer op te waarderen valt. Na contact met de klantenservice blijkt dat deze niet meer in hun...

Digitale Radio ontvangen. Alleen-lezen Onopgelost

Hoe kan ik digitale tadio ontvangen op mijn stereotoren zonder de tv aan te hoeven zetten. (glasvezel)

Mifi r216 status disconnected Alleen-lezen Onopgelost

Na het goed functioneren in nederland nu in frankrijk. mifi R216 prima ontvangst van provider. En prima ontvangst van wifi signaal. Echter de status blijft in eens op disconnected. Van alles geprobeer...

Jewe door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

1ste rekening Alleen-lezen Onopgelost

Kan iemand mij vertellen waarom mijn allereerste rekening €20,55 ipv de €18 euro die mijn abonnement zou kosten?

Tonie72 door Gedreven Ontdekker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Wat is het telefoonnummer van Vodafone? Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil een vraag stellen, maar het enige telefoonnummer dat ik vind is 1200.Dat werkt alleen voor abonnees van Vodafone en dat ben ik (nog) niet.Op de website heb ik het niet kunnen vinden.Raar voor e...

App wil toegang tot mijn camera Alleen-lezen Opgelost

Als ik de myVodafone App probeer te installeren, wil hij otegang tot mijn camera hebben, Vodafone wil kennelijk meekijken met wat ik doe maar dat vind ik niet zo'n goed idee. Hoe kan ik de App install...

Ebe9 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Probleem met andere simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Kan local simkaart niet in samsung s8 gebruiken. Zou geblokkeerd zijn?Simkaart safaricom In een simpele samsung young gaat t wel maar ja daar heb ik niet de s8 voor aangeschaft om op vakantie andere t...

Mpaka door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sim iPhone 6 vergrendeld en vraagt 6 nummer code touch id Alleen-lezen Onopgelost

halloik had geen bereik dus ik dacht ik doe mijn iphone uit en start hem daarna weer opnieuw op toen stond er sim vergrendeld en nu kan ik niet meer op mijn iphone, er staat: " bij opnieuw opstarten v...

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen