rcivile

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe naam en reputatieschade ontstaat....

Wanneer Vodafone een fout maakt, en je daardoor beknot wordt in de mogelijkheden die je contractueel hebt afgesloten, dan krijg je een aanschakeling van tenenkromende maar ook beschamende feiten.

• 30+ maal telefoneren je te laten informeren on een fout die Vodafone maakte als is gecorrigeerd
  • Het verlies van meer dan 6 werkuren a € 72,50 (Normaal werk uurtarief)
  • Meer dan 5 uur in de wacht staan na een medewerk(st)er gesproken te hebben
  • Op stringent verzoek van het eerste contact iemand van het management te kunnen spreken, na +25 minuten in de wacht te staan verbinding te horen verbreken
  • Een medewerk(st)er horen uitkramen dat het geen eenvoudig probleem is dat kan worden opgelost (Ondergetekende is automatiseerder, zeer goed ingevoerd in tal van systemen waaronder ook telefonie)
  • Een medewerk(ster die na aandringen een gesprek afbreekt omdat haar vorgeven op verschillende punten wordt weerlegd als onzin.... "U zegt dat alles wat ik zeg niet waar is dus verbreek ik nu de verbbinding...
  • Een andere medewerkster die zegt het probleem niet op te kunnen lossen maar mij naar de volgende afdeling zal doorverbinden.... na + 45 minuten in de wacht zelf maar afgehaakt.
  • Een medewerkster die je verteld dat er aan wordt gewerkt maar dat het een complex probleem is die tijd vraagt.

Het gaat hier namelijk om een abonnements verlenging met twee jaar die klaarblijkelijk in het systeem niet blijkt te worden uitgevoerd. Een dergelijk 'event' kan gewoon door een IT professinal uit het systeem worden verwijderd handmatif waardoor een 'bestelling' opnieuw weer kan worden geplaatst.

* Drie maal de toezegging dat de klant zal worden teruggebeld...
As we speak, ik wacht er nog steeds op
* Via het internet dan maar geprobeert waar een medewerker vraagt een open tweet, met noodzakelijke gegevens in de case te kunnen kijken, moet worden verwijderd want anders kan hij/zij mij niet helpen, het moet toch echt via een DM tweet ...

Waarom zou ik de moeite doen die Vodafone zich klaarblijkelijk niet geroepen voelt te doen? Het resultaat blijft hetzelfde.

Vooruit, nemen wij dit volgende medium maar eens eens zien of het management van Vodafone dit nu wel durtft op te nemen....

Overigens, de laatste rekening wordt naruurlijk niet voldaan voordat dit probleem is opgelost. Vandaag zou de laatste dag voor betaling zijn en dit eerder drie maal hebbende aangegeven in gesprekken eens zien of men de verbinding intact laat....

Vodafone ... u faalt BIG TIME!!!!
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
I.v.m. plaatsen van meerdere (totaal 3) reacties met dezelfde strekking is dit topic per direct gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic