rcivile

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Eenvoudig verzoek management te laten bellen met 06*****

Klaarblijkelijk begrijpen medewerkers van de verschillende inbelnummers niet helemaal wat 'customercare' is. U heeft een probleem veroorzaakt dat al eer dan 6 weken bestaat en u heeft nagelaten contact met mij op te nemen en mij te vertellen hoe en wanneer u dat probleem gaat verhelpen.

U stuurt mij wel een nota, welke ik natuurlijk niet zal voldoen. Ook de kosten van een evenutele blokkade zullen door mij niet worden voldaan. Vervolgschade zal door mij dan ook middels de nota's van vodafone worden verrekend.

Misschien nu de aandacht van Vodafone management? Mooi, Graag even contact met *moderator edit: privégegevens verwijderd*
Zo moeilijk kan dat na al het 'Vodaklooien' toch niet zijn me dunkt.

*moderator edit: privégegevens verwijderd*

PS Mocht u dit lezen, wellicht dat u kunt verwijzen naar andere klachtensystemen van Vodafone waar u ongetwijfeld berichten zult vinden of naar @vodafoneNL en #vodafone op twitter.'...

In afwachting van ....

RC
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11868Posts
  • 3487Oplossingen
  • 3103Likes
Daar heb ik zojuist op deze topic: https://forum.vodafone.nl/privacy-veiligheid-61/graag-eenvoudig-telefonisch-contact-296051

Antwoord op gegeven! Het is overigens ook niet de bedoeling om je bericht meerdere keren te plaatsen, ze zullen het niet sneller opmerken dan normaal. Daarom vraag ik de moderator om dit bericht te verwijderen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten en gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic