Erik_vd_Ham

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vertraagt SOS SMS

Ik schrok me vanmorgen kapot, een SMS van mijn moeder. Daarin stond alleen SOS met Google maps coördinaten. Nu had ik het geluk dat het een vals alarm was. Nu is mijn vraag, als zij deze op donderdag om 16:35 verstuurd (abonnement van KPN) ontvang ik (abonnement van vodafone) deze dan pas om vrijdag ochtend om 06:55? (Mijn vader pas om 03:45, ook Vodafone abonement)
1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Erik_vd_Ham
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is heel vervelend om te horen natuurlijk. Als iemand een sms stuurt moet deze natuurlijk wel goed en snel aankomen, anders heeft een SOS bericht ook geen zin. Nu weet ik niet hoe dat is ingesteld, ik ken zelf SOS berichten via Google niet. Ik zou even informeren bij het bedrijf die dit mogelijk maakt (bij KPN of bij iemand anders).

Misschien dat jou nummer en die van je vader op een verkeerd tijd zone staat ingesteld of die van je moeder?! Ik weet niet waar je deze dienst hebt lopen en kan daarom ook niet echt een goed antwoord op geven. Wil je echt meer informatie hierover van Vodafone dan kan je ze bellen of een prive bericht sturen via Twitter en/of Facebook. Hier zitten mensen die het voor je kunnen uitzoeken. Eventueel een chat zou je ook kunnen starten.

Succes in ieder geval!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic