at-vodafone

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ongewenste mail, de Vodafone nieuwsbrief

Sinds 7 december ontvang ik - geheel tegen mijn zin in - de Vodafone Nieuwsbrief. Hoewel Vodafone dit een nieuwsbrief noemt, is het primair een commerciele uiting. In strijd met de telecomwet bevat de mail geen link waarmee de ontvanger zich af kan melden, enkel een link die doorverwijst naar 'My Vodafone'.

Hoewel ik mij nimmer heb aangemeld voor deze nieuwsbrief, staan frappant genoeg ook in 'My Vodafone' alle nieuwsbrieven op afgemeld.

Heb je hier ook last van? Mijn tactiek: Bij elke ongewenste 'nieuwsbrief' eenvoudig een klacht indienen bij de OPTA. Dit kan simpel en snel via:https://www.spamklacht.nl/klacht-indienen/klachtformulier/.
3 Reacties 3
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Dan heb je toch iets gedaan waardoor je die nieuwsbrief krijgt, weet je zeker dat alles uit staat

Kijk eens bij email instellingen en kijk of echt alles uitstaat

https://my.vodafone.nl/my_vodafone/mijn_gegevens/gegevens_wijzigen

Ik vindt ook wel dat je een beetje te ver gaat en het gelijk gaat melden bij OPTA, zonder eerst verder te kijken dan je neus lang is
at-vodafone
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
melvintje,

Je neemt zonder enige feitelijke onderbouwing een stelling in. Daarbij meet je jezelf een nogal dedaine houding aan. Dat vind ik typerend.

Uiteraard heb ik in 'My Vodafone' de instellingen nagekeken. Zoals ik al eerder aangaf staat alles daar op afgemeld (lees: geen vinkje voor 'Vodafone nieuws' en geen vinkje voor 'Vodafone aanbiedingen'). Helder?

Is het ook niet vreemd dat ik ineens - zonder dat ik een wijziging heb gemaakt in 'My Vodafone' - nieuwsbrieven ontvang?
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Ik wou alleen zeker weten of dit een foutje was, kan gebeuren toch, in dit geval is dat het niet.

Wat voor nieuwsbrief was dat eigenlijk? of wat stond er als onderwerp
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic