wenneke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overgestapt naar vodafone met nummerbehoud

Hallo,
 
Ik heb zo'n 4 weken geleden mijn abbonement op gezegd bij kpn, het contract verloopt morgen op 10-12-12
3 weken geleden heb ik bij phonehouse een nieuw toestel uitgezocht en een nieuw abb bij vodafone afgesloten met nummerbehoud.
 
Het toestel heb ik gelijk meegekregen. Morgen word mijn abb overgezet naar vodafone maar ik heb geen nieuw simkaart???
Behoud ik dan mijn oude simkaart van kpn of moet ik een nog nieuw simkaart ontvangen?
 
Groetjes wendy
5 Reacties 5
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Je moet nog een nieuwe krijgen, anders even langs de vodafone winkel gaan of via social media hoe het met de status is.
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi wenneke, de simkaart had je direct mee moeten krijgen in de winkel van aanschaf. Ik raad je aan om nog even terug te gaan naar de winkel hiervoor. Zij hebben namelijk als het goed is ook een simkaart gekoppeld aan jouw nummer, die dienen ze je dan wel mee te geven. Als je er met de verkoper niet uitkomt, kom dan even langs in een Vodafone winkel nadat je oude simkaart niet meer werkt. Neem dan je legitimatiebewijs en je bankpas mee ter controle.
wenneke
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor jullie reactie 🙂
 
Ik ga morgen gelijk langs de winkel
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Is het inmiddels gelukt, wenneke?
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Ook ik ben daar benieuwd naar
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic