Wat een gedoe met vodafone. Ik werd gebeld of ik een abonnementje wilde. De vrouw aan de lijn deed erg haar best dit te verkopen. Het leek voordelig dus dit heb ik aangenomen. 3 dagen later was mijn simkaartje binnen. Ik belde hiervoor altijd prepaid, dus had een prepaid telefoontje van vodafone. Nu moest ik een of andere code hebben, zodat ik mijn telefoon kon gebruiken. Na een week onbereikbaar te zijn besloot ik het toch maar terug te draaien. Deze man zou zorgen dat ik binnen 5 werkdagen mijn prepaid kaartje weer kon gebruiken. Na 5 dagen belde ik vodafone en die vertelde mij dood leuk dat het niet was geannuleerd. Nu zit ik dus 3 weken zonder dat iemand mij kan bereiken. Hierdoor heb ik reiskosten gemaakt, ik was namelijk afgebeld en stond toch op die plek. Ik heb verschillende telefoontjes naar vodafone gehad dit zijn allemaal kosten. ik hoor niets van mijn klachten en zou dus nog een week onbereikbaar zijn.