Loekkiee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC One X is vergrendeld, geen toegang tot het toestel

Hallo,

Ik heb onlangs mijn patroon van mijn HTC One X veranderd, en deze ben ik hierna vergeten. Nu vraagt mijn telefoon om in te loggen met mijn Google account. Nu had ik het probleem dat ik mijn Google account niet weet. Na een hele zoektocht heb ik één Gmail adres gevonden dat blijkbaar aan mijn telefoon gekoppeld is. Hiervan wist ik het wachtwoord niet meer dus ook dit heb ik opnieuw ingesteld. Het probleem is alleen dat wanneer ik mij wil inloggen met dit Gmail adres, de telefoon aangeeft dat de gebruikersnaam (email) en/of wachtwoord verkeerd is, terwijl ik de gebruikersnaam dus zojuist heb gevonden en het wachtwoord daarna opnieuw heb ingesteld, dus dat zou sowieso moeten kloppen. Maar nu kom ik dus nog steeds niet in mijn telefoon. Kunnen jullie mij helpen?

Groeten, Loek
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Loekkiee, ik vermoed dat het per sé nodig is om het wachtwoord te gebruiken dat bij je account hoorde toen je dat voor de eerste keer aan je telefoon koppelde. Het nieuwe wachtwoord dat is aangemaakt zal je toestel waarschijnlijk niet pakken.
Weet je je oude wachtwoord nog en werkt dat wel?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic