Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,261Oplossingen
  • 1,699Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Kan geen mail verzenden IPhone 4s Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik ben van een IPhone 4 naar een IPhone 4S gegaan ,alle instelling zijn overgenomen door de 4S , maar blijkbaar niet de juiste instellingen tav mail .Ik kan wel mail ontvangen maar niet verstur...

ramrod door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Signaalplus Plug & Play - Femtocel issues Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een signaalplus femtocel aangeschaft ivm de zeeeeeer slechte verbinding thuis (Graauw) ,op mijn werk in terneuzen heb ik gewoon 3g en gaat het prima maar thuis GEEN bereik, GEEN internet, GEEN ...

chantalv7 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen service / slecht bereik 1115AP (Duivendrecht) Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al jaren een slecht bereik in en rondom mijn huis in Duivendrecht (slechts 1 of 2 streepjes op de telefoon). Ik kon gelukkig wel altijd bellen/gebeld worden, maar internet is echt bedroevend tr...

davida door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

geen netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Slecht netwerk osdorp 1060

Abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo crewIk heb mijn abonnement van afgelopen 5 agustus begonnen. .en toen ik de contract kreeg. .zag ik dat op eerste 6 maanden betaalt ik €32 plus verzekering 8 dus €42 moeten zijnMaar ik heb net g...

Verbruik databundel en tarieven hierbij. Alleen-lezen Onopgelost

Klacht : tarieven / verbruik databundel 3GAfgelopen nacht om 4.19 uur ontving ik een sms-bericht waarin vermeld stond dat mijn databundel was opgelopen boven de 100 euro.Erg vreemd, het moment dat ik ...

simone39 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[HTC ONE] Reparatie? Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, Ik heb een HTC one (die volgens veel verschillende sites heel moeilijk te repareren is). Ik heb hem een paar keer laten vallen (hij werkt wel maar helaas wat lelijke krassen ook op de ...

Milanvdr door Gedreven Liefhebber
  • 52 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 6 Likes

Blackberry curve 9320 gaat niet meer aan Alleen-lezen Onopgelost

Mijn zoon is ten einde raad. Op 15 juni 2012 een blackberry curve 9320 aangeschaft. Reeds in september begonnen de problemen. Toestel gaat automatisch uit (meerdere keren per dag) en opstarten duurt l...

HvM door Gedreven Meedenker
  • 23 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Slecht netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 2 mnd heb ik in hoofddorp een heel slecht netwerk. Niet bereikbaar en geen 3G. Waar kan dit aan liggen, eerst werkte het gewoon goed.

A-ce door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlenging abbonement naar iPhone 4 Alleen-lezen Onopgelost

Beste Crew, Afgelopen vrijdag heb ik mijn abbonement verlengd en heb ipv HTC toestel nu een iPhone 4. Voor de iPhone verwachtte ik dat ik hem direcht kon installeren en gebruiken (zaterdag ontvangen),...

Alex-de-j door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

draagbare WI-FI hotspot op Samsung galaxy fame Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb een vraag hoe moet je met de samsung galaxy fame de :draagbare WI-FI inschakelen??Weet iemand het ??? Als iemand een andwoord weet hoor ik het.

svdl door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slechte/geen bereik binnenshuis Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Heb sinds enige tijd al last van" alleen noodoproepen" zodra ik thuis ben.Heb er al contact over gehad met de klantensrevice, daar heb ik al een nwe simkaart van gekregen, helaas zonder verbeter...

HTCtje door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SMS van Vodafone met creditering voor Samsung Galaxy S4 Alleen-lezen Onopgelost

Hebben mensen ervaring met het volgende:Eind april (toen de S4 uitkwam) en ik mijn abonnenment verlengde waarbij ik 75 euro moest bijbetalen voor het toestel (S4) heb ik van Vodafone een sms gekregen ...

Tarik door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bel+Sms+Web Smart 100 Abonnement. Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen Vodafone, Ik heb vorig jaar met plezier gebruik gemaakt van mijn SMART abbonement waarbij ik 60 dagen in 42 europese landen kosteloos gebruik kan maken van de bel/sms/data zonder hiervoor ...

denzeh door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Toegang tot telefoon via computer Alleen-lezen Onopgelost

Van de week is mijn samsung Galaxy S2 van de trap naar beneden gevallen....het scherm ligt nu in 10.000 stukjes. Ik had al mijn afspraken in mijn telefoon staan (S planner) en vraag mij nu af of er ee...

Evaeline door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blox Alleen-lezen Onopgelost

Hoe zet je een blox uit?

Ruben_B door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen