denise19931993

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement terug draaien

Wat een gedoe met vodafone. Ik werd gebeld of ik een abonnementje wilde. De vrouw aan de lijn deed erg haar best dit te verkopen. Het leek voordelig dus dit heb ik aangenomen. 3 dagen later was mijn simkaartje binnen. Ik belde hiervoor altijd prepaid, dus had een prepaid telefoontje van vodafone. Nu moest ik een of andere code hebben, zodat ik mijn telefoon kon gebruiken. Na een week onbereikbaar te zijn besloot ik het toch maar terug te draaien. Deze man zou zorgen dat ik binnen 5 werkdagen mijn prepaid kaartje weer kon gebruiken. Na 5 dagen belde ik vodafone en die vertelde mij dood leuk dat het niet was geannuleerd. Nu zit ik dus 3 weken zonder dat iemand mij kan bereiken. Hierdoor heb ik reiskosten gemaakt, ik was namelijk afgebeld en stond toch op die plek. Ik heb verschillende telefoontjes naar vodafone gehad dit zijn allemaal kosten. ik hoor niets van mijn klachten en zou dus nog een week onbereikbaar zijn.
2 Reacties 2
femke20

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde gehad, er is zonder toestemming een abonnement op mijn toestel gezet.. ik werd ook op gebeld en het leek mij in eerste instantie ook een leuke aanbieding maar ik wou graag meer informatie, en die werd mij beloofd via de mail of per post.Nu keek ik even op mijn Vodafone.nl en zag tot mijn verbazing dat ik al een abonnement had!! terwijl ik geen ander simkaartje of informatie heb ontvangen en geen toestemming had gegeven. ook tig keer gebeld en elke keer weer werd ik door verbonden.. toen had ik er een aardige jonge man voor die mij een vergoeding beloofde omdat ik al meer dan een maand niet bereikbaar was!! en ik zou een simkaartje met een abonnement krijgen die ik tijdelijk mocht gebruiken zonder enige kosten. ik kreeg uiteraard een sim kaart met maar 5 euro beltegoed. kwader kon je mij niet krijgen!! dus ik bellen met die 5 euro sim kaart naar Vodafone en ja hoor binnen enkele minuten die 5 euro op gebeld.. Nu heb ik nog een paar keer contact gehad met Vodafone maar ze weten opeens niets van een vergoeding en er staat nergens geregistreerd dat ik een vergoeding zou krijgen.. terwijl ik zeker weet dat ik met die man heb afgesproken dat ik een vergoeding krijg ter compensatie van de problemen en hun fout. Erg slecht Vodafone!!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi beiden, ik begrijp dat jullie ontevreden zijn. Ik kan jullie via het forum vrij lastig helpen met individuele vragen, daarvoor zijn we op twitter en Facebook beter toegerust. Werken mijn collega's nog aan de oplossing voor jullie? Anders geef ons daar aub een seintje, dan helpen we jullie graag verder.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic