vanbergen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

3849BD | erg slecht bereik thuis en werkplaats aan huis.

Heren/dames van Vodafone, op ons aansluitadres met postcode 3849BD hebben wij een bijzonder slechte verbinding. Regelmatig valt het netwerk weg en worden gesprekken met klanten abrupt afgebroken. Zelfs vanmorgen gebeld met de telefonische helpdesk , na 11 minuten een medewerker aan de lijn en ja hoor weg viel de verbinding.
Graag wil ik een correcte oplossing , ik zal anders genoodzaakt zijn mijn abonnement te beeindigen en weer met KPN verder te gaan, met al onze zakelijke toestellen.

Ik hoor graag van u,

Mvg Van Bergen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo vanbergen,

Het is uiteraard erg vervelend als je geen goede dekking hebt. Sinds wanneer ervaar je dit precies? Ik zie wel dat de dekking op die postcode niet optimaal is. Heb je ook al eens handmatig het 2G (GPRS) netwerk ingesteld? Dit zou wel goed moeten werken namelijk.

Indien je hier toch problemen mee ervaart kan SignaalPlus een oplossing bieden. Hiermee kun je de dekking op een specifieke locatie versterken. Zie voor meer informatie SignaalPlus.nl.

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Helaas is er in huis of op kantoren geen 100% garantie te geven over het 3G netwerk daarom raad ik je aan om het 2G netwerk eens te testen.

Kijk anders even bij het topic Vodafone storingen of daarin je postcode staat of ragio.
vanbergen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste, de klacht gaat niet eens direct over het 3G, maar over telefoneren zelf, verbinding met jullie helpdesk is zelfs niet mogelijk, behalve plat tegen het raam, dit lijkt me niet normaal en is zeker niet wenselijk.

Mvg Van Bergen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo vanbergen,

Het is uiteraard erg vervelend als je geen goede dekking hebt. Sinds wanneer ervaar je dit precies? Ik zie wel dat de dekking op die postcode niet optimaal is. Heb je ook al eens handmatig het 2G (GPRS) netwerk ingesteld? Dit zou wel goed moeten werken namelijk.

Indien je hier toch problemen mee ervaart kan SignaalPlus een oplossing bieden. Hiermee kun je de dekking op een specifieke locatie versterken. Zie voor meer informatie SignaalPlus.nl.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic