jbhoog

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abbo

Ik ben jarenlang klant geweest bij BEN en ik ben sinds eind November gaan werken in het buitenland. Om die reden heb ik een RED abbo afgesloten bij de heer Sinan Guzel in de vodafone winkel in Leiden. Omdat die het buitenland wel in de bundel hebben.

BEN beloofd 1 maand opzeg termijn en ik heb het nieuwe Vodafone abbonnement 12 November afgesloten. Dan zou ik zeggen, dat mijn nieuwe abbonnement 12 December in zou gaan. Uiteindelijk werdt dit 20 December. Nu krijg ik ineens WEER een email van BEN dat het 16 Januari wordt.

Over 3 maanden ben ik weer terug in Nederland, dus dan heb ik 100% niks meer aan dat veel te dure Vodafone abbonnement. Kan dit nog rechtgetrokken worden ? Anders wil ik dat Vodafone abbonnement niet. Jullie houden je niet aan de afspraken.

Jan Hoogteijling

*moderator edit: persoonlijke gegevens verwijderd, dit is niet toegestaan*
7 Reacties 7
jbhoog
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik zie dat jullie geen email support leveren, jullie "support" sectie is compleet waardeloos en ik kan geen account aanmaken omdat ik nog geen nummer bij jullie heb. Ik zit in het buitenland dus ik ga niet bellen.

Ik heb 12 november een abbo afgesloten in een Vodafone winkel in Leiden. Ik werk nu 5 maanden in het buitenland, dus had ik een red nogwat afgesloten. Anders was ik nooit overgestapt.

Ik zit nog steeds bij BEN. Ik heb een contract getekent op 12 November, dus 12 december zou mijn nieuwe abbo in gaan. Die knakker (Sinan Guzel) in de winkel heeft er een puinhoop van gemaakt en het werdt 8 dagen later. Nu krijg ik WEER een mail van BEN, dat het 16 januari wordt.

Wat is dit in godsnaam voor een wanbeleid. Tegen die tijd zit ik nog maar een paar maanden in het buitenland. Als het echt pas 16 Januari in gaat, hoef ik dat veel te dure Vodafone abbonnement niet meer, want dat heb ik er niks aan en kan ik beter hier een 2e telefoon kopen. Dan ben ik nog goedkoper uit.


Jan Hoogteijling
*moderator edit: persoonlijke gegevens verwijderd, dit is niet toegestaan*
jbhoog
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
jbhoog dubbel bericht, content verwijderd zodat het topic overzichtelijk blijft. Svp in de toekomst onze huisregels volgen.
jbhoog
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
jbhoog dubbel bericht, content verwijderd zodat het topic overzichtelijk blijft.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Beste jbhoog,

Ik heb al je berichten in één topic geplaatst onder het board Abonnementen. Het is niet de bedoeling meerdere topics aan te maken in verschillende boards.

Zou je daarnaast je telefoonnummer en mail adres kunnen verwijderen door je bericht te bewerken. Het forum is namelijk ook voor andere klanten meeleesbaar.
Anonymous
Niet van toepassing
Het enige wat ik hierin kan adviseren is om contact op te nemen met de klantenservice om op te vragen waarom het pas 6 januari ingaat en of er nog iets in gedaan kan worden. Tevens zou je ook bij Ben kunnen navragen waarom de datum steeds wordt opgeschoven.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Zoals Steven al aangeeft is dit topic niet geschikt voor het Forum. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic