msarris

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Kosten teruggevonden simkaart deblokkeren na 24 uur

Ik ben op moment in het buitenland (in de Filipijnen) en was kort mijn simkaart kwijt. Het leek me verstandig deze zo snel mogelijk te blokkeren om misbruik te voorkomen. Nu heb ik deze gelukkig snel weer teruggevonden en gewoon via jullie site zelf handmatig gedeblokkeerd (zonder tussenkomst van jullie klantenservice, na ongeveer 2,5 dag).

Nu krijg ik een e-mail met het bericht dat als de deblokkering na 24 uur wordt gedaan, dat dan kosten in rekening gebracht worden. Dit vind ik onzinnig, zeker omdat ik dit zelf via de site heb gedaan en het me een automatisch proces lijkt. Zoiets is me verder ook nog nooit overkomen in alle jaren dat ik klant bij jullie ben.

Dus lijkt me fijn als ervoor gezorgd wordt dat er geen kosten in rekening gebracht worden.
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Het klopt inderdaad dat na 24 uur kosten in rekening worden gebracht voor het deblokkeren van een simkaart. De kosten zijn dan ook terecht. Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice om te zien of zij er nog iets in kunnen betekenen. Vanuit hier kan ik helaas niet in de systemen en je hier dan ook meeverder helpen. Ditbis omdat het forum bedoelt is voor forumleden met vragen die beantwoord worden door forumleden
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Zoals Steven al aangeeft is dit topic niet geschikt voor het Forum. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic