Hallo,
Ik zie dat jullie geen email support leveren, jullie "support" sectie is compleet waardeloos en ik kan geen account aanmaken omdat ik nog geen nummer bij jullie heb. Ik zit in het buitenland dus ik ga niet bellen.
Ik heb 12 november een abbo afgesloten in een Vodafone winkel in Leiden. Ik werk nu 5 maanden in het buitenland, dus had ik een red nogwat afgesloten. Anders was ik nooit overgestapt.
Ik zit nog steeds bij BEN. Ik heb een contract getekent op 12 November, dus 12 december zou mijn nieuwe abbo in gaan. Die knakker (Sinan Guzel) in de winkel heeft er een puinhoop van gemaakt en het werdt 8 dagen later. Nu krijg ik WEER een mail van BEN, dat het 16 januari wordt.
Wat is dit in godsnaam voor een wanbeleid. Tegen die tijd zit ik nog maar een paar maanden in het buitenland. Als het echt pas 16 Januari in gaat, hoef ik dat veel te dure Vodafone abbonnement niet meer, want dat heb ik er niks aan en kan ik beter hier een 2e telefoon kopen. Dan ben ik nog goedkoper uit.
Jan Hoogteijling
*moderator edit: persoonlijke gegevens verwijderd, dit is niet toegestaan*