thezahir schreef:Het is in ieder geval niet direct een klacht die ik hier kan reproduceren of regelmatig hoor. Het lijkt toch aan het toestel te liggen, iets anders kan ik eigenlijk niet verzinnen. Ik zou toch aanraden opnieuw te laten repareren. Indien het issue blijft terugkeren en na herhaaldelijk repareren niet opgelost kan worden, dan kan daarna het verzoek gedaan worden het toestel te vervangen.
Ik ken helaas niet iemand anders met een HTC One. Wel had ik Dynafix verzocht mij als leentoestel een HTC One te leveren, zodat ik het daarin kon proberen te reproducren. Maar helaas ontving ik eerst een LG optimus en daarna een One-X, dus dat schoot niet echt op.
thezahir schreef:
Wat betreft 2G/3G: het is toch zo dat onafhankelijk van of je toestel op 2G-3G-4G staat, dat bij bellen sowieso altijd het 2G netwerk wordt gebruikt?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.