Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,315Oplossingen
  • 25.2KDiscussies
  • 72.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

verandering abonnement? Alleen-lezen Onopgelost

Heb al lang een vodafone abonnement. Heb ook al lang een telefoon van vodafone.De telefoon is simpel.Je kan er mee bellen en misschien nog foto's mee maken. Misschien nog een beetje meer maar ik maak ...

cleem door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Motorola RAZR HD Alleen-lezen Opgelost

Ik wilde hier even een voorkomende vraag stellen, ik heb gisteren een Motorola RAZR HD besteld, in Duitsland (Mediamarkt) en simlock vrij uiteraard, betreft als het goed is geen branded toestel. Nu le...

redguy22 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

No 3G and alsmost no EDGE connection 1071 LL Alleen-lezen Onopgelost

Hello, Since Monday morning no 3G connection and veeery bad 2G (several seconds once in several hours) in the 1071 LL amsterdam museumplein, concertgebouwplein and surroundings.Smartphone reports erro...

chazz25 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen service omg maastricht Alleen-lezen Onopgelost

Is er een storing in maastricht en omg ?

Limpens door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen bereik en internet 3251AB Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen, Vanaf zaterdag 15 juni 2013 heb ik op postcode 3251AB geen bereik en internet meer. Ik kan alleen nog noodoproepen doen.Op andere locaties heb ik wel bereik en internet dus aan de telefoo...

Jeanet door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen bereik Klijndijk (7871) Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag bliksem ingeslagen in Klijndijk. Geen bereik meer. Is hiervan al een melding gemaakt?

Wilko door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

zeer traag 3G Vodafone op Scheveningen Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag weer eens naar Scheveningen (boulevard) waar het niet druk was. Net als vorige keren op Scheveningen wel 3G aanduiding op mijn Iphone 5 maar zeer trage netwerkverbinding. Mijn vrouw haar Iphon...

Xperia Z wil niet meer aan Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag had ik mijn telefoon aan de computer hangen en toen heb ik hem uitgezet.Toen de telefoon uit was heb ik hem van de computer gehaald.Maar toen ik hem daarna weer aan wilde zetten reageerde hij ...

Jvd door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verlengen Alleen-lezen Onopgelost

hoezo is in vredes naam die bsw abo zo uit gekleed, wat heb je aan 200mb.me vorige was nog 1000mb, dat was veel beter. nee nu moet je verplicht aan de op 2 na duurste red abo, om 1000mb te hebben.voda...

jeen door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb ongeveer 5 dagen geleden nummerbehoud aangevraagt van een andere provider (abbonnement) naar vodafone prepaid, via het online invul formulier. Ik vroeg me af hoe lang dit ongeveer kan gaa...

Nooit 3G? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb nu 2,5 jaar mijn iPhone 4 en sinds een half jaar heb ik geen 3G meer. Met Wifi werkt mijn internet prima alleen heb ik buiten of 'een rondje' en traag internet of helemaal geen internet....

NvDelft door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen verbinding Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb hier in gebied postcode 8474 ( zuidoost friesland) ook geen verbinding meer . ook duurt dit al een aantal dagen .

jz6 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ics upgrade voor experia u Alleen-lezen Onopgelost

heeft er iemand enig idee wanneer deze upgrade gaat komen ? bij sony is ie er al ff uit alleen kan ik deze niet installeren vanwege het branded gebeuren. het mag toch niet zo lang duren om de branding...

sbtlover door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet, geen 3G, geen telefonisch bereik Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al sinds ZONDAG geen toegang meer tot het internet via mijn mobiel ( Iphone5). Zone 1071.Soms is het 3G icoontje er, soms niet, maar met of zonder - geen enkele toegang tot het net. Ik heb al 3...

ander toestel met kleine sim Alleen-lezen Onopgelost

Hoi. Heb net 1mnd geleden mn abbo verlengd voor zoveelste keer. Gast mn toestel stuk. Heb een nieuwe besteld maar daar moet een microsim in..hen nog de grotere simkaart. Kan ik deze omzetten? Naar mic...

henriw69 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

slecht bereik en geen 3g Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik zal in het kort eventjes uitleggen , in februari over gestapt van kpn naar vodafone {met een duur abbo}.Niets anders dan problemen met 3g en slecht signaal , nu al 3 keer naar de winkel gegaa...

Lauw door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Internet traag , telefoon gaat regelmatig niet over . Alleen-lezen Onopgelost

In het begin was ik tevreden over vodafoon maar sinds een paar weken , lijkt het wel of het allemaal een stuk minder wordt , deze week een aantal malen gehad dat als iemand mij probeerde te bellen , b...

ramrod door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

samsung opladen via fietsnaafdynamo Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil mijn Samsung Galaxy GT S 5830 opladen via mijn fietsnaafdynamo. Ik heb een E-Werk-adapter laten plaatsen op mijn naafdynamo. ALLE telefoond worden opgeladen via deze adapter, maar MIJN toestel ...

samsung door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen