dwijnveldt

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Xperia Z

Recentelijk is de Xperia Z aangekodigt door Sony, deze zou rond begin maart verkrijgbaar zijn in Europa. Is er bij Vodafone al wat bekend over deze telefoon en of deze geleverd gaat worden?

Mvg,

dwijnveldt

============
Mod-edit door BasT:
Vanwege de vele vragen over de pre-order actie bij dit toestel is daar een apart topic voor gemaakt dat je hier vindt.
426 Reacties 426
ormagon

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik ga er maar even vanuit dat Vodafone de koptelefoon situatie netjes oplost. Dat is voor veel mensen de reden geweest om een pre-order te plaatsen en daarna te laten staan. In het desbetreffende topic zijn ze heel duidelijk wie er wel één hoort te ontvangen en wie niet.
QWERTYlover

Stamgast
  • 40Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Daar ga ik ook nog steeds vanuit, maar aangezien ik dit weekend een korte stedentrip maak zou ik graag in ieder geval de telefoon uiterlijk morgen al hebben zodat ik de camera op de Xperia Z dan mooi kan uitproberen / vergelijken met m'n andere telefoon. Dus ik blijf hopen dat er vandaag nog bericht over krijg. Ze zijn, in welke rare volgorde dan ook, in ieder geval begonnen met verzenden dus ik hoop dat het ze vandaag nog lukt om de oudste orders te verzenden. 
 
Beetje off-topic, maar doet me denken aan een recente ervaring met KLM. Ik had 6 maanden vantevoren een vlucht geboekt naar Hong Kong, maar dit keer niet online ingechecked vanwege wat speciale vragen wbt. baggage. Kom ik ruim 3 uur vantevoren op Schiphol aan, krijg ik te horen dat de vlucht overboekt is en ik niet mee kan tenzij iemand op het laatste moment cancelt!!! Terwijl mensen die een paar dagen eerder geboekt hadden en pas 2 uur voor vertrek aankwamen zonder problemen meekonden, omdat ze online hadden ingechecked.
 
Dus doe ik alles netjes op tijd, word ik nog benadeeld door een of andere rare aanpak waarbij overboeken en compensaties uitkeren kennelijk goedkoper is dan gewoon 100% boeken. (Gelukkig kon ik die keer nog wel mee trouwens, maar dat wist ik pas een half uur voor vertrek..). Ja, nu heb ik geleerd dat online inchecken weliswaar geen voordeel meer biedt qua wachttijd voor de baggage drop-off, maar bij KLM ineens 'verplicht' is geworden als je verzekerd wil zijn van een plaats.
 
Hier idem dito: ben je er vroeg bij, krijg je minstens een dag later je toestel.
 
Maar goed, zolang het bij een enkele dag later blijft is in ieder geval m'n weekend niet deels verpest..
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey iedereen!

Even over 'the headphone situation' ik heb uitsluitsel gekregen dat iedereen die via een verlenging besteld heeft de headphones nagestuurd krijgt. Dus als hij dan niet bij je bestelling zit, dan geen zorgen! Dit hoort zo 🙂

Geen paniek dus!
wlgdevos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En met "iedereen" bedoel je...
Dirck

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dus ook als je pas 23 feb hebt besteld?
ruitenbeek1985

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste Vodafone,
 
Ik was op zoek naar een nieuwe provider en telefoon.
Toen ben ik op de site van vodafone terecht gekomen, en zag een mooie pre-order deal met de nieuwe sony.
 
Ik heb netjes een bestelling online gedaan op jullie site vodafone.nl, een dag later een mailtje terug met de bevestiging.
 
Dit heb ik gedaan op 14-02-2013.
 
Als eerste moet ik zeggen dat jullie helpdesk wel erg matig is, ik heb twee keer gebeld met de vraag hoe het zit, en van iedereen krijg ik andere antwoorden, de een zegt ze zijn nog niet binnen en de ander zegt weer je krijgt geen koptelefoon etc.
 
Is het nou zo moeilijk om aan iedereen te laten weten wat de status is van een bepaalde soort telefoon, en op het forum lees ik maar komt ernaan komt goed enz, en ondertussen horen we maar niks en zien we niks.
 
Ik wacht nog steeds op een telefoontje om een afspraak te maken voor levering, en als ik die vandaag  niet meer krijg dan moet ik helaas maar naar een andere provider, echt jammer dit.
 
En de vraag nogmaals als ik het online besteld heb krijg je dan wel of niet gelijk de koptelefoon meegeleverd.
 
Ik hoop dat vodafone nu is wat duidelijkheid geeft en actie onderneemt, terwijl alle andere providers alles al uitleveren.
Ik neem aan dat jullie graag een nieuwe klant erbij willen hebben.
 
Alvast bedankt
 
MVG Bas
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Met iedereen bedoel ik de mensen die hem voor de 18e besteld hebben, online, met de headphone actie.

Als je nieuwe klant bent dan wordt hij bij je bestelling geleverd. Als je hebt verlengd dan krijg je de hoofdtelefoon nagestuurd.

Als je na de 18e hebt besteld dan is het sowieso niet zeker of je de headphones krijgt. Heb je telefonish besteld geldt de actie sowieso niet.

Ik ben nog even aan het navragen hoe lang het ongeveer gaat duren voor de headphones nageleverd wordt. Daar kom ik nog op terug.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
@all: als jullie vragen hebben over de hoofdtelefoon: Ga even naar het Sony Xperia Z hoofdtelefoon pre-order actie topic
Op die manier houden we alles overzichtelijk.

Ik zal daar samen met de andere mods jullie vragen zo goed mogelijk proberen te beantwoorden maar ik raak nu beetje het overzicht kwijt aangezien ik alles dubbel aan het beantwoorden ben. Lijkt me voor jullie ook wat duidelijker.


Hopelijk hebben jullie daar begrip voor!
Bedankt!
PPK32

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Arina,
 
Ik heb besteld op de 21ste. Ik zie steeds meer berichten dat de telefoons worden geleverd deze week nog. Tot welke besteldatum gaan de leveringen van deze week?
Marc28

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb zelf 19/2 besteld met een nummerbehoud vanaf t-mobile. Heb zelf ook nog niet goed gehoord, hoop dat ik hem ook spoedig ontvang 🙂
JohanM

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Binnen.
6 feb. verlengd, dus nog geen koptelefoon.
Die komt over 2-3 weken volgens het andere topic.
🙂
koudekermis

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hebben jullie enig idee wanneer de losse toestellen geleverd worden?
Kardinaal

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Begin nu toch ook wel zenuwachtig te worden wanneer mijn Z geleverd gaat worden, abbo is al een tijdje omgezet namelijk.. Dus de het zal zeker ook wel zo zijn als er nu iets met mijn Iphone gebeurt de verzekering hem niet meer dekt?
gvr_

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik begrijp niet dat Vodafone informatie over nalevering hoofdtelefoon, de details van de promo actie, manier van opzoeken status verlenging alleen via dit forum deelt. Wat is er moeilijk aan om een fatsoenlijke en regelmatige update van de orders te geven? Hetzelfde geldt voor een track en trace code. Zelfs elke simpele webshop biedt deze service tegenwoordig.

En mag ik vragen met welk bedrijf jullie bezorgen? Bezorging zou vandaag plaatsvinden maar heb nog niemand gezien.
QWERTYlover

Stamgast
  • 40Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Aangezien ik nog geen mail heb gekregen en ook niemand heb zien melden dat er vandaag mails verstuurd zijn ga ik er maar vanuit dat ik dit weekend nog geen telefoon heb.. want als ze morgen verstuurd worden heb ik em toch pas maandag. Flink balen.
 
Ondertussen loopt half Nederland rond met een Xperia Z (waarvan een deel inclusief headset, dus het kan wel), en zijn ze bij verschillende webshops op voorraad. Als ik nu bestel heb ik hem morgen! Hoe ontzettend krom is dat? 
 
Maar goed, als ik bij Vodafone annuleer loop ik de hoofdtelefoon mis EN moet ik wachten tot m'n geld teruggestort is, wat waarschijnlijk nog langer duurt dan op de telefoon wachten.. misschien ben ik een aansteller, maar ik vind dit gewoon oneerlijk en onverklaarbaar. Als iedereen het toestel later kreeg werd alleen m'n geduld op de proef gesteld, maar nu ook m'n begrip.
 
De klanten die verlengen voelen zich achtergesteld omdat ze alleen de telefoon krijgen zonder headset, maar de andere klanten krijgen nog helemaal niks. Ik zou liever de telefoon morgen krijgen en de headset over 2-3 weken dan volgende week alles. Of moeten we tot over 2-3 weken wachten tot de headsets binnen zijn en dan pas de pakketten inclusief telefoon uitgeleverd kunnen worden? Ik hoop het toch niet..
kurk

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
snap dan niet waarom alleen bij vodafone tot de 18e gaat?want bij hi en andere kreeg je die headset ook op de 27e nog,dan was ik wel over gestapt naar kpn ofzo
kurk

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Aanbieder Leverdatum/levertijd Gratis headset?
GSMwijzerOp voorraadJa, bij preorder
StudentmobielOp voorraadJa, bij preorder
BelsimpelOp voorraadJa, bij preorder
CoolblueOp voorraadJa, bij preorder
T-MobileOp voorraadJa, bij preorder
Vodafonevanaf 25 februariOnbekend
HiOp voorraadJa
QWERTYlover

Stamgast
  • 40Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Ik snap het al, bij Vodafone had onder "Leverdatum/levertijd" moeten staan "Ja, bij preorder" 😄 😞
kurk

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
wat ik ook raar vind is dat er niks vermeld word over de actie van de headset en dat het daadwerkelijk tot de 18e is, heb daar niks over gelezen op de site van vodafone....iedereen denkt dat je die gewoon krijgt omdat het bij de telefoon hoort,waarom zet vodafone er niks over op de site?????
 
het is lekker duidelijk
Kardinaal

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Idd al velen jaren naar tevreden klant, en in principe altijd me telefoons in de winkel gehaald bij jullie, ik hoorde mensen klagen over voda en had zoiets van waarom? Maar nu begin ik het te begrijpen, informatie hier is bar slecht, en duidelijkheid over de levering van mijn telefoon nog minder..
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic