Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,452Oplossingen
  • 1,942Discussies
  • 86.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

wi-fi-hotspot Alleen-lezen Onopgelost

Hey Ik heb een HTC desire HD en probeer hier een wi-fi-hotspot van te maken.Ik heb alle instelling goed ingesteld (via de hct website) en kan verbinding hiermee maken met mijn tablet.Alleen kan ik nie...

PS Vita 3G Problemen Alleen-lezen Onopgelost

Beste Forumgenoten, Ik heb een probleem met de 3G functie van mijn PS Vita. Ik heb op het PlayStation Forum een bericht geplaatst waarin het gedetailleerder is beschreven:http://community.eu.playstati...

BB Q10 pricing? Alleen-lezen Onopgelost

Hello world! kunnen jullie al een indicatie geven wat dit toestel gaat kosten? op BB FB page doen ze nog steeds geheimzinnig en verwijzen ze ons door naar de providers. Hopelijk een normaal prijs en g...

YouTube werkt niet. Alleen-lezen Onopgelost

Iphone5 , iOS6.1.2, youtube app, safari.Speedtest is meer dan uitstekend. Data 3G werkt top.GEEN YOUTUBE video's.APP opnieuw geinatalleerd etc etc.Ik kom tot de conclusie dat dit alleen nog een Networ...

Prepais blox Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Blackberry met prepaid blox, ik heb al sinds 3 dagen geen internet meer en ik heb tot 19 april internet maar ping enzo doet het niet ik heb al minstens 10x een battery pull gedaan maar hele...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen