Daar ga ik ook nog steeds vanuit, maar aangezien ik dit weekend een korte stedentrip maak zou ik graag in ieder geval de telefoon uiterlijk morgen al hebben zodat ik de camera op de Xperia Z dan mooi kan uitproberen / vergelijken met m'n andere telefoon. Dus ik blijf hopen dat er vandaag nog bericht over krijg. Ze zijn, in welke rare volgorde dan ook, in ieder geval begonnen met verzenden dus ik hoop dat het ze vandaag nog lukt om de oudste orders te verzenden.
Beetje off-topic, maar doet me denken aan een recente ervaring met KLM. Ik had 6 maanden vantevoren een vlucht geboekt naar Hong Kong, maar dit keer niet online ingechecked vanwege wat speciale vragen wbt. baggage. Kom ik ruim 3 uur vantevoren op Schiphol aan, krijg ik te horen dat de vlucht overboekt is en ik niet mee kan tenzij iemand op het laatste moment cancelt!!! Terwijl mensen die een paar dagen eerder geboekt hadden en pas 2 uur voor vertrek aankwamen zonder problemen meekonden, omdat ze online hadden ingechecked.
Dus doe ik alles netjes op tijd, word ik nog benadeeld door een of andere rare aanpak waarbij overboeken en compensaties uitkeren kennelijk goedkoper is dan gewoon 100% boeken. (Gelukkig kon ik die keer nog wel mee trouwens, maar dat wist ik pas een half uur voor vertrek..). Ja, nu heb ik geleerd dat online inchecken weliswaar geen voordeel meer biedt qua wachttijd voor de baggage drop-off, maar bij KLM ineens 'verplicht' is geworden als je verzekerd wil zijn van een plaats.
Hier idem dito: ben je er vroeg bij, krijg je minstens een dag later je toestel.
Maar goed, zolang het bij een enkele dag later blijft is in ieder geval m'n weekend niet deels verpest..