dwijnveldt

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Xperia Z

Recentelijk is de Xperia Z aangekodigt door Sony, deze zou rond begin maart verkrijgbaar zijn in Europa. Is er bij Vodafone al wat bekend over deze telefoon en of deze geleverd gaat worden?

Mvg,

dwijnveldt

============
Mod-edit door BasT:
Vanwege de vele vragen over de pre-order actie bij dit toestel is daar een apart topic voor gemaakt dat je hier vindt.
426 Reacties 426
BoulanJur

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
QWERTYlover schreef:
Ik heb hem op 02-02 online gepreordered, en mij is geen hoofdtelefoon verzekerd omdat men dat op dat moment niet kon.
 
Maar je zou dus aannemen dat ik die zeker ook moet krijgen, tenzij er iets is misgegaan bij de bestelling en/of ik net bij de laatsten zit en buiten de boot val. Toen ik de XZ bestelde was er nog veel minder duidelijk over die hoofdtelefoon actie, dus nu ik nog geen mail heb terwijl mensen die na 10-02 hebben besteld wel bericht hebben, begin ik me zorgen te maken.

 
Wat een paniekpiet ben je zeg, sorry maar dit is een standaard geschreven bericht voor alle mensen die ene telefoon bestellen bij vodafone. Dit zijn niet allemaal mensen die een XZ bestellen. Dat snap je toch ook heus wel?
 
VANDAAAR dat ze dit forum hebben en ze in een andere topic duidelijk maken dat er een voucher in het pakket zit wanneer je deze voor de 18e hebt besteld. Ja ook ik heb een bericht gekregen. maar ik maak me geen zorgen, wel moet ik toegeven datik benieuwd ben. Daarnaast duurde het voor mij ook allemaal wat (te)lang 😉 
 
QWERTYlover

Stamgast
  • 40Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Volgens mij interpreteer je m'n post verkeerd: Ik heb geen bericht gehad over wel/geen hoofdtelefoon, daar maak ik me ook niet druk om. Heb dat alleen in het forum gelezen, en dat ze dat niet konden toezeggen op dat moment is logisch. De actie was toen ook net pas bekend.
 
Maar waar ik me druk om maak is men bepaalde bestellingen van midden februari nu al uitlevert vóór mijn bestelling van begin februari. Tuurlijk kan het zijn dat die mail later vandaag alsnog komt, en dan ben ik voor niks de paniekpiet aan het spelen, maar ik vind de volgorde wat raar. En mijn semi-autistische geest vindt het oneerlijk dat ik al sinds begin februari aan het wachten ben, en mensen die vorige week donderdag bij provider X iets besteld hebben nu al met hun telefoon kunnen spelen. En dan krijgen bij Vodafone zelf nu ook andere mensen voorrang om onduidelijke redenen. Als het toestel alsnog morgen geleverd wordt is dat achteraf gezien pietluttig, en anders ben ik er nu gewoon vroeg bij mijn m'n klacht 😛 Geloof me, als ik bericht krijg dat het goedkomt ben ik de eerste die het post.
 
Logica dicteert namelijk dat je bij de eerdere bestellingen begint, en dat wil dus zeggen dat ofwel Vodafone een ander soort logica hanteert (b.v. verlengingen krijgen voorrang op losse toestellen, mensen met postcode 1234 krijgen voorrang op mensen met postcode 9876, etc.), ofwel mijn bestelling 'over het hoofd gezien is'. Als dat laatste het geval is, is er dus kans dat 'mijn' telefoon met voucher aan iemand anders geleverd wordt. Tegen de tijd dat ik merk dat mijn bestelling helemaal overgeslagen is, zijn alle telefoons op en moet ik nog langer wachten op de volgende batch telefoons (+ bij die batch zal geen voucher meer zitten)
 
 
Edit:  dit is voor mij wel de eerste en gelijk ook de laatste keer dat ik een telefoon bestel met zo'n op=op pre-order actie, levert me teveel stress op :@ Maar als het me ook een hoofdtelefoon oplevert ben ik uiteindelijk wel gelukkig 😄
JohanM

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
OK, niks gezegd, zojuist (19:10) een bevestigingsmail gekregen dat ie morgen komt.
Orderstatus is nu dan ook: order afgerond.
Inderdaad niets over koptelefoon, maar ik reken er op dat dat goed komt.
En iedereen die hem morgen krijgt: lekker in bad al je appies installeren, he!
IkkeNiels

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben benieuwd of ik buiten de boot val of niet. Ik heb (pas) de 20ste februari besteld... Eén ding is zeker ik heb nog geen bevestigingsmailtje, maar ook nog geen mailtje dat ie niet wordt uitgeleverd, afwachten nog maar denk ik.
kurk

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik heb ook 2 dagen geleden verlengt met de experia z.maar kreeg geen bevestingings mail met ordernummer.weet niet wat er aan de hand is met vodafone.
kurk

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
las vandaag tot het tot 18 februari ging dus ik val ook buiten de boot denk.maar er stond ook weer van als je een pre order heb krijg je hem wel dus ik snap er niks van.
IkkeNiels

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben wel benieuwd of het tot de 18de is 🙂 als dat zo is kijk ik morgen wel of 'm ergens anders kan afhalen (het is voor mij toch maar een los toestel ipv een verlenging), dus tja dat maakt dan ook niet uit 😉
bartje

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste kurk,
 
Hierbij wil ik je naar het volgende vodafone form verwijzen http://forum.vodafone.nl/t5/Sony/Sony-Xperia-Z-hoofdtelefoon-pre-order-actie/td-p/53148, hierin staat vermeld dat iedereen die het voor het middaguur 18-02 heeft gepreorderd de headset ontvangt.
 
Hopelijk is je vraag hiermee beantwoord.
Suuri

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste medewerkers van Vodafone,

Ik heb op 5 februari de Xperia Z besteld met een nieuw zakelijk abonnement. Ik lees hier dat mensen die half februari hebben besteld, het toestel morgen krijgen. Hoe kan het dat zij eerder hun toestel krijgen dan ik? Dat lijkt me niet kloppen.
bns88

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zelfde verhaal hier. 04-02 verlengt, nog geen mailtje of enig ander teken van leven. Gisteren wel aan de telefoon bevestigd gekregen dat mijn bestelling bekend is, maar daar kan ik weinig mee;-)
QWERTYlover

Stamgast
  • 40Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Dus we hebben nu 3 mensen die vóór 6 februari besteld hebben, waaronder:

  • los toestel
  • verlenging
  • nieuw abonnement
 
Ik dacht eerst dat mijn bestelling later geleverd werd omdat het om een los toestel ging, maar nu zie ik helemaal geen logica meer in de volgorde.. ik heb nl. ook nog steeds geen nieuws, en ik weet niet tot hoe laat ze nog doorwerken daar.
Suuri

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Misschien dat al die anderen zo slim waren om onder de naam Youp van 't Hek te bestellen? 🙂
QWERTYlover

Stamgast
  • 40Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Dat zou het verklaren ja 😄
QWERTYlover

Stamgast
  • 40Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Nog steeds niks binnen... Ik hoop dat ik vandaag een bevestiging krijg, anders mis ik een heel weekend.
 
Ook bij CoolBlue zijn mensen met pre-orders die nog niet verzonden zijn, terwijl je daar gisteren tot middernacht wel online een nieuwe order kon zetten die dan wel vandaag nog geleverd zou worden. Dat is al helemaal krom.
 
Pre-orders zijn tegenwoordig alleen nog maar goed voor de fabrikant zodat die kan zeggen "er zijn tig miljoen toestellen verkocht de eerste dag". En dat gun ik Sony ook vanwege de nette actie en tijdige levering. Alleen jammer dat het doorsturen van die levering aan de daadwerkelijke klanten kennelijk zo lastig is.. maar goed, we zullen maar zeggen dat de webshop duidelijk niet de core business is van Vodafone 😄
BoulanJur

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Prachtige text qwertylover, hoop dat je de telefoon inclusief koptelefoon binnenkrijgt:) Dat zou wel logisch zijn;)
BoulanJur

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Werk in 1013(Amsterdam) naast 4grote distributihallen vam verschillende grote bedrijven. In bijna alle gevallen krijgen wij de pakketjes al vroeg in de ochtend binnen. Alleen heb ik nu zo'n voorgevoel dat,....
BoulanJur

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
BINNEN

WAAAAAR IS MIJN VOUCHER?KOPTELEFOON?????????
*edit* VODAFONE ik heb op de 11e besteld!!!!!!????


edit: ajb niet vloeken en capslock uit ivm schreeuwen. Zie huisregels:
QWERTYlover

Stamgast
  • 40Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Oh god nee he.. moet ik daar straks ook nog achteraan als m'n toestel binnenkomt? Als ik hem zonder hoofdtelefoon had gewild had ik hem gisternacht om 23:59 wel op CB besteld, had ik hem vandaag in huis..
BoulanJur

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

QWERTYlover schreef:
Oh god nee he.. moet ik daar straks ook nog achteraan als m'n toestel binnenkomt? Als ik hem zonder hoofdtelefoon had gewild had ik hem gisternacht om 23:59 wel op CB besteld, had ik hem vandaag in huis..
mag je OOK hopen dat er een Voucher in zit. BIJ mij namelijk niet, met een pre order op de 11. jammer gewoon dit!!!

*edit: even de "scheldwoorden" verwijderd ondanks de # die je erin had verwerkt. Het is en blijft in strijd met de huisregels om te schelden.
tomthelong

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik heb hem de 14de besteld, toen nog  op de site stond dat er een hoofdtelefoon bij zou zitten. Ook telefonisch bevestigd. Wanneer deze ontbreekt gaat het toestel standaard al de deur uit, koop ik de V of Z wel los. Sowieso was los kopen een goede keuze geweest, aangezien je de koptelefoon op marktplaats voor onder de 100 euro kan oppikken....
 
En daarnaast kan je nummerbehoud op het juiste moment aanvragen, want waarom wordt dat pas aangevraagd als je toestel geleverd wordt? Je sluit toch een abonnement af, en krijgt daarbij gratis troep, en niet andersom?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic