Volgens mij interpreteer je m'n post verkeerd: Ik heb geen bericht gehad over wel/geen hoofdtelefoon, daar maak ik me ook niet druk om. Heb dat alleen in het forum gelezen, en dat ze dat niet konden toezeggen op dat moment is logisch. De actie was toen ook net pas bekend.
Maar waar ik me druk om maak is men bepaalde bestellingen van midden februari nu al uitlevert vóór mijn bestelling van begin februari. Tuurlijk kan het zijn dat die mail later vandaag alsnog komt, en dan ben ik voor niks de paniekpiet aan het spelen, maar ik vind de volgorde wat raar. En mijn semi-autistische geest vindt het oneerlijk dat ik al sinds begin februari aan het wachten ben, en mensen die vorige week donderdag bij provider X iets besteld hebben nu al met hun telefoon kunnen spelen. En dan krijgen bij Vodafone zelf nu ook andere mensen voorrang om onduidelijke redenen. Als het toestel alsnog morgen geleverd wordt is dat achteraf gezien pietluttig, en anders ben ik er nu gewoon vroeg bij mijn m'n klacht 😛 Geloof me, als ik bericht krijg dat het goedkomt ben ik de eerste die het post.
Logica dicteert namelijk dat je bij de eerdere bestellingen begint, en dat wil dus zeggen dat ofwel Vodafone een ander soort logica hanteert (b.v. verlengingen krijgen voorrang op losse toestellen, mensen met postcode 1234 krijgen voorrang op mensen met postcode 9876, etc.), ofwel mijn bestelling 'over het hoofd gezien is'. Als dat laatste het geval is, is er dus kans dat 'mijn' telefoon met voucher aan iemand anders geleverd wordt. Tegen de tijd dat ik merk dat mijn bestelling helemaal overgeslagen is, zijn alle telefoons op en moet ik nog langer wachten op de volgende batch telefoons (+ bij die batch zal geen voucher meer zitten)
Edit: dit is voor mij wel de eerste en gelijk ook de laatste keer dat ik een telefoon bestel met zo'n op=op pre-order actie, levert me teveel stress op :@ Maar als het me ook een hoofdtelefoon oplevert ben ik uiteindelijk wel gelukkig 😄