BoulanJur schreef:
Beste vodafone medewerkers. 11 februari heb ik een pre order geplaatst voor de Xperia Z en ben daarom nu benieuwd hoe het leveringsproces verder verloopt. Word ik hierover gebeld of gemaild en word er daarna een afspraak gemaakt hoelaat/wanneer de telefoon wordt bezorgt?
Alvast bedankt, BoulanJur
Dat hangt af van of je hebt verlengd of dat je een nieuw abonnement hebt besteld.
Als je een bestaand abonnement verlengt, dan wordt er geen afleverings-afspraak met je gemaakt. We hoeven dan immers alleen je toestel te leveren, dus dat doen we gewoon zsm. Mocht je niet thuis zijn, dan krijg je een niet-thuis bericht in de bus en kun je met de koerier een moment afspreken dat je uitkomt.
Als je een nieuw abonnement hebt besteld, dan moeten we niet alleen je toestel leveren maar ook de sim en het contract (en dat moet nog getekend). Daarvoor wordt een afspraak gemaakt en komt er een speciale koerier langs die het allemaal kan afleveren
Disclaimer vooraf
😉 : de toestellen zijn binnen maar de leveringen worden nog in gang gezet deze week. Dus of mijn collega's je al een echte datum kunnen geven wanneer je toestel er gaat zijn, dat weet ik niet.
Hoe je verder de status van je bestelling opvraagt vind je hier:
http://help.vodafone.nl/app/answers/detail/a_id/620