Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,235Oplossingen
  • 1,674Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

blackberry blox werkt niet meer Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Sinds een uur doet mijn internet data het niet meer. Ik heb al *104# gebeld en daar staat dat ik nog 239 mb internet data heb! Ik zou graag willen dat dit opgelost word!! Met vriendelijk groet,...

x-ambie-x door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mobile Internet Werkt nIet op Blackberry Bold Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een zakelijke Blackberry Bold van Vfone. Email werkt, qhatsapp werkt, maar internet werkt sinds kort niet meer. Wanneer ik een internetpagina open, geeft hij aan "Bezig met laden", maar vervolg...

remonS door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Apps kunnen niet gedownload of geüpdatet worden. Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal, enige tijd geleden plaatste ik dit bericht: Hallo,Ik heb een probleem met de Android Market wat erg vervelend is, en ik kan niet vinden hoe ik het op moet lossen.Als ik een app probeer...

help me Alleen-lezen Opgelost

hoe kan ik me blackberry curve simlock vrij maken, zoner naar een winkel te hoeven groetjes deborah

haydut door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement vroegtijd verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Momenteel heb ik een contract die op 29 september 2012 verloopt. Echter vertoont mijn telefoon allemaal kuren.Ik kan 4 maanden van te voren (29 mei) mijn contract verlegen. Is het mogelijk dat ...

Thalotias door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw: Samsung Galaxy Beam Alleen-lezen Onopgelost

De Samsung Galaxy Beam (i8530) is de eerste projectorsmartphone van Samsung. Met de ingebouwde projector deelje snel en gemakkelijk content met familie en vrienden. Detoevoeging van de projector gaat ...

RoyV door Gedreven Raadgever
  • 449 Topics
  • 9 Oplossingen
  • 15 Likes

Iphone hotspot zonder blox Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik wil graag de hotspot mode op mijn iphone 4 gebruiken.Maar ik vind 15 euro per maand extra wel veel.Vooral omdat ik altijd 700mb+ overheb van mijn 1gb abbo en ik die extra gb van de blox niet...

roelforg door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

BlackBerry Bold 9900 werkt niet goed Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen, Sinds kort heb ik een Blackberry 9900 Bold en sinds vandaag ook eindelijk een actief Vodafone-abonnement, dus BlackBerry service. Ik dacht dus eindelijk al die leuke apps te kunnen downl...

MiniSwiss door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Web blox werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een iphone en heb gisteren web blox aangesloten, ik heb antwoord gegeven dat me blox geactiveerd maar heb nog steeds geen internet kan iemand mij snel helpen. Mvg niko

yomyyo door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verkeerde Blox afgesloten! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb vandaag per ongeluk de verkeerde blox aangesloten, deze was niet geschikt voor mijn Blackberry. someone please help me!!  Mijn mobiele nummer is ********** voor de moderators. alvast be...

LuukdeKok door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verkeerde Blox waardoor er nu 10 euro in 1 klap weg is! Alleen-lezen Onopgelost

Ik zocht dus internet voor mijn blackberry dus er stond internet 200 mb voor 9,50 dus ik stuur web aan en zie dat er 10 euro van me prepaid rekening af is, maar me ping deed t niet etc, dus ik kijk st...

bodinexx door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

boku sms? Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen, ik ben nieuw op dit forum heb simpelweg geregistreerd om een thread te maken maar goed !mijn volgende vraag:ik ben in het bezit van een vodafone abbonoment met toestel (290 ofzo bel+sms ...

Sgs2 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen met het opstarten Camera bb bold 9900 Alleen-lezen Onopgelost

Elke keer als ik op het icoontje van mijn camera klik, loopt mijn telefoon eventjes vast , waarna daarna in het scherm komt te staan,dat de camera niet kan worden opgestart en dat ik anders toepassing...

VERZOEK! Alleen-lezen Onopgelost

Hoi iedereen, Zouden jullie geen topics willen openen in het Board Archief 2012?Dit is bedoeld om de niet actieve topics te archiveren. Open aub het topic in het daarvoor bestemde Board. Thanks!

Chris door Expert
  • 689 Topics
  • 17 Oplossingen
  • 23 Likes

Blackberry maakt geen verbinding met mijn wifi Alleen-lezen Onopgelost

halloo alleemaaalll,,,,,,,,,,, ik kan geen verbiending maken met mijn wifi thuis. wel sommige andere,  door deze probleemm heb ik mijn blackberry 9800 torch geruilt met blackberry 9860 , ik dacht mes...

Delucan door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

wel 3g, geen internet op android toestel (2.3.6) Alleen-lezen Opgelost

Heb sinds gisteren een nieuw androidtoestel (2.3.6) met ongeveer de specificaties van een galaxy sII.Tot gisteren werkte de simkaart prima op een htc sensation nieuwe apparaat geinstalleerd: wifi werk...

kentin door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuws en Weer Samsung Galaxy Y Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een aantal weken doet de app/dienst (weet niet wat het is, stond standaard op telefoon toen ik hem kocht 2 maanden terug) Nieuws en Weer het niet meer naar wens. Om te beginnen heb ik hieronder ...

fifagek door Meedenker
  • 20 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Dataroaming met Bel+sms+web smart abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben een weekje in Oostenrijk Mij is door de klantenservice van Vodafone voor vertrek min of meer gezworen dat ik met een Bel+sms+web smart abonnement binnen m'n nationale bundel kon blijven interne...

sellh door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry Bold kan geen wifi verbinding maken Alleen-lezen Onopgelost

Hee, ik heb sinds gister een Blackberry Bold 9900, bij vodafone genomen.Ik kan geen wifi verbinding maken met de modem van beneden(er staat dan: Koppeling aan het netwerk is mislukt!), maar wel met di...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen