Opgelost! Ga naar oplossing.
BoulanJur schreef:Dat hangt af van of je hebt verlengd of dat je een nieuw abonnement hebt besteld.
Beste vodafone medewerkers. 11 februari heb ik een pre order geplaatst voor de Xperia Z en ben daarom nu benieuwd hoe het leveringsproces verder verloopt. Word ik hierover gebeld of gemaild en word er daarna een afspraak gemaakt hoelaat/wanneer de telefoon wordt bezorgt?
Alvast bedankt, BoulanJur
Basbus schreef:Ik hoop dat je dit niet in de middag/avond hebt gedaan. Ik vrees dat je dan pech hebt
Bedankt voor de Link. Ik heb de telefoon precies op de 18de besteld. Ben benieuwd of ik er nou een krijg. Het was in ieder geval wel voor mij de doorslaggevende factor.
BoulanJur schreef:Net met Vodafone gebeld en toen werd mij verteld dat ik nog bericht zou krijgen (van vodafone of Sony) waarbij ik op internet een aanvraag bij Sony kan doen voor de Headset.Ik hoop dat je dit niet in de middag/avond hebt gedaan. Ik vrees dat je dan pech hebt
Basbus schreef:vaagBoulanJur schreef:Net met Vodafone gebeld en toen werd mij verteld dat ik nog bericht zou krijgen (van vodafone of Sony) waarbij ik op internet een aanvraag bij Sony kan doen voor de Headset.Ik hoop dat je dit niet in de middag/avond hebt gedaan. Ik vrees dat je dan pech hebt
bns88 schreef:Hey Bns88, deze link gaf/geeft mij de status door van mijn order, werkt prima.
Ik krijg evenals ormagon de melding ' er is een technische storing' als ik naar de orderstatus wil kijken. Heb de xperia z met een verlening. Aan de telefoon weet men niet meer te vertellen dan dat de bestelling in het systeem staat. Ik neem dus aan dat er geen probleem is, maar zou het toch graag even zeker willen weten, dat ik niet straks zonder telefoon sta;-)
BoulanJur schreef:Dat is de link die bij mij, en zo te zien ook bij anderen, een technische storing geeft bij het aanvragen van de status.bns88 schreef:Hey Bns88, deze link gaf/geeft mij de status door van mijn order, werkt prima.
Ik krijg evenals ormagon de melding ' er is een technische storing' als ik naar de orderstatus wil kijken. Heb de xperia z met een verlening. Aan de telefoon weet men niet meer te vertellen dan dat de bestelling in het systeem staat. Ik neem dus aan dat er geen probleem is, maar zou het toch graag even zeker willen weten, dat ik niet straks zonder telefoon sta;-)
PPK32 schreef:Nee, dat werkt dus niet.... Daar komt de technische probleem-melding.
Kan veel makkelijker je orderstatus bekijken:
Hierboven op klantenservice klikken en dan rechtsboven in op orderstatus. Dat werkt gewoon.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.