Opgelost! Ga naar oplossing.
BasT schreef:Ik heb vorig weekend besteld dus heb goede hoop 🙂 In ieder geval erg fijn om te weten dat er een kans is dat hij er toch bij zit!QWERTYlover schreef:Dat lijkt me inderdaad een vergissing van mijn collega. Maar je kunt altijd even naar ons twitteren/facebooken/bellen. Dan kijken we het na. NB, we kunnen de volgorde van de bestellingen niet zien dus bepalen of je een van de gelukkigen bent kunnen we niet. Maar je bestelling checken is geen probleem 🙂
Neem aan dat dat een foutje is van de helpdesk, maar is er een mogelijkheid dat mijn order fout in het systeem staat? Wil dit niet mislopen als ik het kan vermijden!
gvr_ schreef:Mijn abonnement is ook nog net niet aan verlenging toe, maar de losse toestelprijs is bij Vodafone al 60 EUR lager dan bij alle andere shops. Lijkt me geen slechte deal, maar ik kan me voorstellen dat het niet voor iedereen even praktisch is om een los toestel te kopen.
Hoe kan ik dan nu een pre-order plaatsen voor de Xperia Z terwijl dit via de verlenging-optie op de website niet mogelijk is?
*edit* zag de post boven me nog niet, we vragen hetzelfde 😉
En daarbij, de klantenservicemedewerkster vertelde me dat ze een betere aanbieding kunnen doen op het moment dat de telefoon binnen is bij Vodafone. Dat zou betekenen dat ik nu voor een duurder abbo of toestelprijs moet gaan als ik nu al ga pre-orderen ?
ormagon schreef:Lukt dat niet? Probeer eens het volgende:
Wanneer kan ik eindelijk online verlengen met de Xperia Z?
jvandekar schreef:Gelukkig hebben we hier net de bevestiging gezien dat het via My Vodafone wel kan 🙂
Ik kan de Xperia Z niet pre-orderen bij verlenging van mijn abonnement, dit kunnen alleen bestaande klanten.
lamedroid schreef:Ik kan wel begrijpen dat je graag eerder had willen weten of wij deelnamen aan deze actie van Sony.
Cool Groeten - Kind regardsBasModeratorSmartphone Crew - Forum NL
Fijn dat je wel tijd hebt om op dingen als een forumnaam te reageren, maar de kritische vragen en opmerkingen gewoon negeert.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.