@SamsungExpert Vind het fijn dat je mn frustratie begrijpt,maar wat ik niet begrijp is het feit dat dit forum vanuit Vodafone wordt
geïnitieerd, allemaal betrokken mensen, behalve diegene die bij die club werken,want die heb ik nog niet gehoord op dit forum, De netwerker (superspecialist of iets dergelijks) verwijst me doodleuk naar de grootste concurrent van deze club (zie eerder antwoord op mijn bericht), wat doet hij op dit forum,zou ik zeggen als ik Vodafone was.
Het is toch een gotspe dat er niemand,die deze berichten leest,reageert en er voor zorgt dat het probleem word opgelost. Zal best dat je Kudos krijgt of oplossingen aangeeft, maar mijn case en vele anderen worden niet opgelost zoals het hoort. Reageren op berichten, teruggebeld worden ipv zever smsen of je goed geholpen bent,want ook daar wordt niets mee gedaan! Wanneer ik dergelijke kritiek over me heen kreeg, zou ik de klant benaderen en het probleem oplossen! Het gaat helemaal nergens over.Het moet voor de forumleden toch ongelofelijk frustrerend zijn dat die K..club of feedback klantenservice er niets mee doet en deze berichten niet volgt De arrogantiie!
Ik ben me inmiddels aan het oriënteren bij de grootste concurrent
*moderator edit: onderwerp verduidelijkt*